بهادری جهرمی: یک هفته اخیر کلکسیونی از جنایات را در فلسطین شاهد بودیم

علی بهادری جهرمی در یادواره شهدای روستای حسین‌آباد شهرستان کاشان با اشاره به دلایل و ریشه‌های تحریم‌های ایالات متحده علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: دلیل این تحریم‌ها این است که ایادی شیطان که امروز تبلور آن در آمریکا و رژیم صهیونیستی است، از قدرت ملت ایران می‌ترسند. روستای حسین‌آباد بیش از ۲۰ شهید در دفاع مقدس تقدیم اسلام کرده است و امروز از خون شهدای شما طوفان الاقصی در فلسطین شکل می‌گیرد. به همین دلیل است که آمریکا و رژیم صهیونیستی از مردم ایران می‌ترسند و دست به تحریم می‌زنند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی در ۷۵ سال اخیر هر جنایتی که ممکن بوده را انجام داده است؛ اما در این یک هفته کلکسیونی از ۷۵ سال جنایت در فلسطین را شاهد بودیم.

سخنگوی دولت با اشاره به شهادت ۱۴۰۰ نفر از مردم غزه در حملات هوایی رژیم صهیونیستی، ادامه داد: در میان شهدا ۴۵۰ کودک و ۲۵۰ زن بی‌دفاع بوده‌اند و حدود ۶۲۰۰ نفر نیز مجروح شده‌اند. این حجم از جنایت جنگی در این مدت کوتاه کم‌سابقه است.

بهادری جهرمی با اشاره به شرایط سخت زندگی و نقض حقوق بشر در غزه اظهار کرد: آب و برق هم به روی مردم غزه قطع شده است و مردم غزه از زمین، هوا و دریا محاصره شده‌اند. آمبولانس و کادر درمان نیز هدف حملات هوایی قرار گرفتند که همگی مصداق نقض حقوق بشر و جنایت جنگی است و باید از سوی مجامع بین‌المللی رسیدگی و پیگیری شود.

سخنگوی دولت با اشاره به سانسور خبری و نقض آزادی بیان از سوی رژیم صهیونیستی، ادامه داد: ارتش تروریستی اسرائیل به خبرنگاران و اصحاب رسانه نیز رحم نکرده است و ۷ خبرنگار را نیز به شهادت رسانده است. حتی دفتر شبکه خبری العالم نیز از تهاجم اشغالگران صهیونیست مصون نماند.

سخنگوی دولت یادآور شد: تهاجم اسرائیل به غزه حقیقت ماهیت دروغین غرب در دفاع از حقوق بشر و انسانیت را افشا کرد. جوان فلسطینی با اتکا به قدرت خدا و وعده‌های پیامبر ثابت کردند می‌توان قوی‌ترین قدرت‌های ظاهری را به خاکستر تبدیل کرد.

منبع: ایسنا

کدخبر: 936545 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟