رسیدگی به حدود 2700 شکایت مردم از ادارات لرستان/ معرفی تعدادی از کارکنان دستگاه‌های اجرایی به هیئت‌ تخلفات اداری

به گزارش رکنا از لرستان؛ سعید رازانی در اینباره اظهار داشت: اداره کل بازرسی لرستان امسال 20 برنامه مانند نظارت بر تأمین امنیت مواد غذایی و طرح‌های تملک دارایی‌ها را اجرا می‌کند.

وی با اشاره به بازرسی‌های مستمر و دوره‌ای از دستگاه‌های اجرایی لرستان، افزود: بیش از 100 پرونده در سال گذشته و حدود 80 پرونده نیز طی سال جاری برای بازرسی‌های موردی تشکیل شده‌ و در حال رسیدگی است.

مدیرکل بازرسی لرستان با بیان اینکه طرح شکایت و یا پیگیری شکایت به مراجعه حضوری نیاز ندارد، بیان کرد: شهروندان در صورت شکایت از دستگاه‌های اداری و اجرایی می‌توانند به سامانه 136.bazresi.ir مراجعه کنند.

رازانی با تأکید به اینکه سازمان بازرسی به گزارش‌ها و شکایات مردم رسیدگی و نتیجه را اعلام می‌کند، گفت: شماره‌ تلفن گویای 136 نیز برای ثبت تخلفات مالی و اداری اعلامی از سوی مردم و نقض قوانین در ارگان‌های دولتی در نظر گرفته شده‌ است.

مدیرکل بازرسی لرستان با اشاره به ورود این سازمان برای پیگیری روند طرح‌های عمرانی در این استان، ابراز کرد: پنج نقطه پرتصادف و حادثه‌خیز در محورهای لرستان وجود دارد و هر چه سریع‌تر باید اصلاح شود.

رازانی گفت: شناسایی و برخورد با بسترهای فسادزا، ترک‌ فعل مدیران، برخورد بدون اغماض با مفسدان و حمایت از تولید و کارآفرینی سالم از رویکردهای سازمان بازرسی لرستان است.

وی با اشاره به رسیدگی به استخدام‌های بی‌ضابطه در دستگاه‌های اجرایی لرستان، افزود: به‌کارگیری نیرو برای مجوزهای استخدامی باید از طریق رسانه‌ها فراخوان شود تا همه مردم در این آزمون‌ها شرکت کنند.

مدیرکل بازرسی لرستان عنوان کرد: تعدادی از کارکنان دستگاه‌های اجرایی این استان به هیئت‌ تخلفات اداری معرفی‌ شده‌اند و مجازات‌های مختلفی مانند کسر حقوق، تعقیب کیفری، جزای نقدی و یا انفصال خدمت برای آنان در نظر گرفته شده‌ است.

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 935970 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟