قدرت اسراییل از خانه عنکبوت هم شکننده تر است / دولت‌های اسلامی صریحا از فلسطین دفاع کنند

محمد حسن آصفری در مورد سخنان رهبر انقلاب در مورد حوادث اخیر فلسطین اشغالی گفت: رهبر انقلاب با صراحت مواضع نظام را تببین فرمودند و بیان داشتند که «این شکست از ابعاد نظامی و اطلاعاتی یک شکست غیرقابل ترمیم و یک زلزله ویرانگر است که بعید است رژیم غاصب با همه کمک‌های غربی‌ها بتواند ضربات عمیق این حادثه به سازه‌های حاکمیتی خود را ترمیم کند».رژیم صهیونیستی جایگاه جعلی خود در دنیا از دست داده و همه متوجه غاصب بودن و جعلی بودن این رژیم شده اند.

رژیم صهیونیستی توان شناسایی عملیات حماس را نداشت

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ادعای رژیم صهیونیستی در حوزه اطلاعاتی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی که ادعا می کرد بزرگترین و پیشرفته ترین نظام های اطلاعاتی در جهان را دارد توان نداشت که زمان عملیات نیروهای حماس را مشخص و یا مسیرهای عملیاتی را شناسایی کند.این شکست اثبات می کند موساد از قدرت و توانمندی اطلاعاتی افسانه‌ای برخوردار نیست.

آصفری رژیم صهیونیستی را دارای قیافه به ظاهر چدنی که باطنی شکننده دارد،توصیف کرد و گفت: اقدامی که نیروهای حماس علیه صهیونیست ها انجام دادند در طول تاریخ این رژیم بی‌نظیر بود و توقع از دولت‌های اسلامی این است که در این حادثه موضع گیری صریح داشته باشند همان طور که قدرت‌های بزرگ در حمایت از رژیم صهیونیستی موضع گرفتند.

وی افزود: امروز روز امتحان دولت های اسلامی است باید هر چه سریعتر اعتراض خود را نسبت به کودک کشی و جنایاتی که رژیم صهیونیستی در غزه به روی مردم انجام دادند را بگیرند و بدانند آینده با ملت فلسطین است.

مردم جهان هیچ وقت جنایات اسراییل علیه مردم مظلوم فلسطین را فراموش نخواهند کرد

نماینده مردم اراک با اشاره به مظلوم نمایی رژیم صهیونیستی در وقایع اخیر بیان داشت: همه ساکنان رژیم صهیونیستی نظامی هستند،فرد غیرنظامی در این رژیم وجود ندارد همه دارای سلاح هستند و از زمانی که وارد مدرسه می‌شوند،آموزش‌های نظامی می‌بینند و درجه نظامی به آنها داده می‌شود.

وی افزود: مردم جهان هیچ‌گاه جنایات اسراییل علیه مردم مظلوم فلسطین را فراموش نخواهند کرد.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها نبرد حماس علیه رژیم صهیونیستی را ضربه مهلکی بر پیکره نیمه جان اسراییل عنوان کرد و گفت:با حمله حماس به رژیم صهیونیستی هیمنه پوشالی این رژیم فرو ریخت و برای جهانیان ثابت شد که قدرت اسراییل از خانه عنکبوت هم شکننده تر است.

منبع: ایرنا

کدخبر: 935888 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟