عصر امروز برگزار می شود / جشن پیروزی فلسطین بر صهیونیست ها در میدان فلسطین تهران

گفتنی است ، امروز (شنبه) «محمد الضیف» فرمانده کل کتائب القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» خبر داد و در ادامه اخباری درباره موشک باران مواضع رژیم صهیونیستی منتشر شد.

امروز عصر برگزار می شود

جشن پیروزی فلسطین بر صهیونیست ها در میدان فلسطین تهران

رکنا سیاسی :  معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور از برگزاری جشن پیروزی فلسطین بر صهیونیست ها در میدان فلسطین تهران خبر داد.

به گزارش رکنا به نقل از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، حجت الاسلام سید محسن محمودی  امروزظهر ( شنبه ) در جمع خبرنگاران گفت: عملیات غرورآفرین جبهه مقاومت و حماس برعلیه رژیم غاصب صهیونیستی خط بطلانی بر تمامی معادلات سیاسی مستکبران کشید و عزم و اراده ملت فلسطین بر آزادی قدس شریف را نشان داد.

وی افزود: وظیفه همه مسلمانان و آزادگان دنیا دفاع از فلسطین است و اسرائیل غاصب و کودک کش بداند هر گونه جنایت مرگ او را تسریع خواهد کرد.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: از مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی استدعا داریم امشب در مساجد سراسر کشور از خداوند قادر متعال این پیروزی مقتدرانه را شاکر بوده و برای پیروزی نهایی فلسطین و آزادی قدس شریف دست به دعا بردارند.

وی گفت: همچنین مردم عزیز و جوانان ایران اسلامی این پیروزی را در میادین اصلی شهرهای کشور جشن خواهند گرفت و مردم انقلابی تهران هم در مساجد محوری و میدان فلسطین جشن پیروزی برگزار خواهند کرد.

کدخبر: 934905 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟