هفته دفاع مقدس یادآور فداکاری جوانان است

به گزارش رکنا به نقل از نیروهای مسلح، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی روز سرباز را گرامی داشت.

متن پیام سرلشکر باقری به شرح ذیل است:

با عرض سلام و ارادت خالصانه به پیشگاه مقدس و با عظمت حضرت ولی‌عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و مقام معظم فرماندهی کل قوا (مدظله‌العالی) و درود به روح مطهر و پرفتوح حضرت امام خمینی (ره) و ارواح طیبه شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس ، جبهه مقاومت، امنیت و سلامت، هفته دفاع مقدس که نشان‌دهنده هشت سال فداکاری و ایثارگری جوانان برومند ایران اسلامی به رهبری امام خمینی (رحمت الله علیه) است را به همه رزمندگان به‌ویژه سربازان وظیفه که با حضور مؤثر و تاریخ ساز خود ایثار و شهادت را بنیان نهادند، تبریک عرض می‌نمایم.

اینجانب با افتخار برخود لازم می‌دانم، روز پنجم هفته دفاع مقدس که مصادف با چهارم مهر ماه و روز سرباز می‌باشد را به تمامی همرزمان سربازم و خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان عزیز سرباز تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روزافزون آنان را از خداوند منان مسئلت نمایم.

امیدوارم همانند گذشته جوانان عزیز و قانون‌مدار ایران اسلامی با تلاش و کوشش خود و کسب آمادگی‌ها و مهارت‌های لازم، در دفاع از کشور و خدمت در تمامی عرصه‌های مورد نیاز نیروهای مسلح موفق بوده و مدافع خوبی برای ایران اسلامی و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی باشند."

کدخبر: 932041 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟