بانک ها از پرداخت وام ازدواج پرهیز می کنند / فاسد شدن 6 هزار تن نهاده دامی

به گزارش رکنا به نقل از خانه ملت، فتح الله توسلی در جلسه علنی امروز( چهارشنبه ) در نطق میان دستور خود با تشکر از مراجع تقلید، مقام معظم رهبری، رئیس جمهور،‌ نیروهای نظامی و انتظامی و بهداشتی و موکب داران و همه دست اندارکان برگزاری راهپیمایی اربعین گفت: راهپیمایی اربعین یک رویداد جهانی است که وحدت جهان اسلام و قدرت امت اسلامی را نشان می دهد؛ این راهپیمایی پیام روشنی برای همه مردم جهان دارد.

این نماینده مجلس در تذکر دیگری با تاکید بر اینکه تاخیر در پرداخت مطالبات گندم‌کاران، وضعیت خرید تضمینی محصولات کشاورزی و معیشت مردم قابل قبول نیست افزود: در شرایطی که میلیاردها دلار صرف خرید نهاده ها می شود، در یک شهرستان کوچک در همدان ۶۰۰۰ تن نهاده دامی به دلیل بی مدیریتی فاسد می‌شود که پذیرفتنی نیست.

توسلی با انتقاد از وضعیت آب در حوزه انتخابیه‌اش گفت: بیش از یک سال است ده‌ها روستا در همدان فریاد عطش سر می‌دهند و ماه‌هاست آبی برای خوردن ندارند. همچنین قطع برق چاه های کشاورزی به اقتصاد کشاورزی و امنیت غذایی کشور آسیب جدی زده است.

نماینده همدان ضمن انتقاد از عدم توجه به آمایش درست سرزمینی در سازمان برنامه، به وضعیت غارعلیصدر اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین ظرفیت های گردشگری کشور است که به دلیل بی توجهی وزارتخانه با چالش مواجه است و انبوهی از زباله در کنار آن انباشته شده است.

وی در پایان گفت که بانک ها از پرداخت وام های خرد بیماران صعب العلاج و ازدواج پرهیز می کنند؛ ساماندهی نیروهای شرکتی و همسازسازی حقوق بازنشستگان و مشکلات فرهنگیان، خرید خدمتی ها و نهضتی ها نیز از مطالبات حق مردم است که باید رسیدگی شود.

کدخبر: 928419 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟