لایحه حجاب و عفاف در کماست/ زمان بررسی این لایحه در صحن علنی مجلس مشخص نیست

به گزارش رکنا، کاظم دلخوش اباتر افزود : نمی‌توان زمان دقیقی برای بررسی این لایحه در صحن علنی مجلس مشخص  کرد. اما احتمالا این هفته لایحه در سامانه مجلس بارگذاری شود.

وی درباره آخرین تغییراتی که در این لایحه پس از ارجاع به کمیسیون حقوقی و قضایی صورت گرفته است گفت: بیشتر تغییرات متوجه بخش‌های فرهنگی و اجتماعی است و دستگاه‌های اداری باید ساماندهی این بخش‌ها را در دستور کار خود قرار دهند.

دلخوش اباترادامه داد: برخی دستگاه نظیر صدا وسیما، آمورزش و پرورش و سازمان تبلیغات اسلامی بودجه برای اجرای طرح لایحه حجاب و عفاف دریافت می‌کردند اما اقدام موثری در این زمینه انجام نمی‌دادند.

این نماینده مجلس ادامه داد: بنابراین با توجه به کوتاهی برخی دستگاه‌ها در این زمینه بیشتر تغییرات لایحه عفاف و حجاب حول محور تقویت بخش فرهنگی  و اجتماعی دستگاه‌ها در نظر گرفته شد و این دستگاه‌ها باید وظیفه خود را در بخش فرهنگی، اجتماعی و خدمات‌دهی جامعه به درستی انجام دهند.

دلخوش اباتر با ارائه مصداقی در این زمنیه گفت: یکی از تغییرات فرهنگی و اجتماعی در نظر گرفته شده در دستگاه آموزش و پرورش این است که کلاس‌های مفرحی در زمنیه حجاب و عفاف برگزار شود تا دانش‌آموزان به شناخت بهتری در این زمینه برسند.

بر اساس این گزارش این لایحه در مراحل ابتدایی ارائه قرار دارد و زمان بررسی آن در صحن علنی مجلس هنوز مشخص نیست. باید منتظر ماند و دیدی بالاخره سرنوشت این لایحه قرار است چگونه رقم بخورد؟

منبع: تابناک

کدخبر: 928313 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟