ترک فعل مدیران با هیچ توجیهی قابل اغماض نیست

به گزارش رکنا از لرستان؛ داریوش شاهون ‌وند در جلسه بررسی اجرای احکام قطعی اجرا نشده از سال ۱۳۸۵ تاکنون و رفع موانع موجود، اظهار کرد:مدیرانی که کار انجام نداده‌اند و ترک فعل داشته‌اند باید تمام خسارات از لحاظ تضییع بیت المال، هزینه و... را پرداخت کنند و این موضوع به هیچ گونه قابل اغماض نیست.

دادستان خرم آباد با بیان اینکه وقتی شغلی را پذیرفته‌اید باید مشکلات و سختی‌های آن را نیز پذیرا باشید، افزود: نه اینکه بدنبال توجیهی برای عدم انجام فعالیت و اجرای کارباشید.

شاهون‌وند بیان داشت: ارگان قضایی با تمامی ارگان‌ها همکاری می‌کند، اما ترک فعل محرز با هیچ توجیهی قابل اغماض نیست.

وی با تاکید بر اینکه مدیری که ترک فعل کند، باید به مراجع قضایی معرفی شود و برخوردهای لازم صورت گیرد، گفت: علاوه بر این، با هر کدام از ضابطین که با توجیهات غیرقانونی‌شان مانع از اجرای کار شوند، برخورد می‌شود.

دادستان خرم‌آباد ادامه داد: اعلام جرم علیه مدیران استعلام شود تا رسیدگی صورت گرفته تا برخوردهای لازم صورت گیرد.

شاهون‌وند با بیان اینکه بحث‌های قومیتی و طایفه‌ای نباید مانع اجرای کار شود، افزود: زیرا اجرای احکام و قانون مهم است و در این راستا هیچ توجیهی قابل پذیرش نیست.

وی خاطرنشان کرد: هر چند پیشگیری بسیار مهم است و باید روی این موضوع جدیت وجود داشته باشد، اگر در جایی دیده شد که تخریب هزینه‌های زیادی به دولت وارد می‌کند، تعامل کنید.

شاهون‌وند گفت: قبل از تخریب مکاتبات لازم با مالکین متخلف صورت گیرد که در صورتی که خودشان اقدام به جمع‌آوری نکنند و موعد مقرر به اتمام برسد، باید هزینه‌های تخریب و ماشین آلات و... پرداخت کنند.

دادستان خرم‌آباد تصریح کرد: در راستای چالش‌ها و رفع موانع، سند تهیه کنید و در اجرای آنها از همکاران با دانش علمی و تجربی بهره بگیرد تا به بهترین عملکرد دست پیدا کنید.

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 927366 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟