رئیس جمهور از عملکرد وزارت کشور تقدیر کرد

به گزارش رکنا به نقل از ریاست جمهوری ، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در نامه ای از مساعی احمد وحیدی و تمامی مدیران و کارکنان وزارت کشور در رابطه با جشنواره شهید رجایی امسال قدردانی کرد.

در این نامه خطاب به وزیر کشور آمده است: پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، میراث ماندگار امام راحل عظیم الشان و شهدای والامقام، مرهون کار، تلاش و مجاهدت خدمت گزاران صدیق است که با پشتکار و نیت خالصانه، توان فکری و عملی خود را در این راه به خدمت گرفته اند.

این نامه می‌افزاید: اکنون که در دومین سال دولت مردمی با همت والا و تلاش مجدانه دراعتلای ایران اسلامی، تحقق سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری مدظله العالی و اجرای برنامه های دولت موفق به کسب رتبه برتر در موضوع «اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» و موضوع «اقامه نماز» در هجدهمین جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۲ شده اید از مساعی ارزنده جناب عالی و تمامی مدیران و کارکنان خدوم آن دستگاه، صمیمانه قدردانی می نمایم.

در نامه آیت الله رئیسی خطاب به وزیر کشور آمده است: توفیق روزافزون شما و همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در سایه عنایات حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفدا از خداوند تبارک و تعالی خواستارم.

در جریان معرفی دستگاه‌های برگزیده هجدهمین جشنواره شهید رجایی در سال جاری، وزارت کشور در سه موضوع موفق به دریافت تندیس و لوح دستگاه برگزیده از جانب رئیس جمهوری شد.

«اقامه نماز»، «اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» و «ثبت احوال» سه موضوعی است که وزارت کشور موفق به کسب رتبه برتر و دریافت تندیس و لوح دستگاه برگزیده شد.

گفتنی است؛ دستگاه‌های برتر در هیجدهمین جشنواره شهید رجایی بر اساس نتایج ارزیابی‌های سازمان اداری و استخدامی کشور از عملکرد سال ۱۴۰۱ دستگاه‌های اجرایی کشور مشخص شدند.

کدخبر: 924306 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟