قالیباف و جبهه پایداری فعالیت‌های سیاست‌ورزی را دنبال کنند نه سیاسی بازی! / به جای تصفیه حساب‌ سیاسی در فکر رفع مشکلات کشور باشند

امیررضا واعظ آشتیانی افزود : متاسفانه برخی آستانه تحملشان در ارتباط با انتقادات و گفتگو‌ها پایین است و این مسئله به یک کینه تبدیل می‌شود. امیدوار هستم جبهه پایداری و قالیباف اگر می‌خواهند با هم موضوعات را مورد نقد قرار دهند، بیشتر جنبه فعالیت‌های سیاست‌ورزی را دنبال کنند نه سیاسی بازی!

معاون اسبق وزارت صنعت و معدن و مدیر عامل اسبق باشگاه استقلال تهران درباره تضاد میان دولت و مجلس اظهار کرد : همانطور که تقسیم قوا در قانون اساسی مشخص است و  هر قوه وظایف خود را دارد، هیچ قوایی حق دخالت در کار دیگری ندارد. اینکه گفته می‌شود قوا در راستای منافع مردم گام بردارند، دلیل نمی‌شود قوه مقننه کاملا در اختیار قوه مجریه باشد یا قوه مجریه در اختیار قوه مقننه باشد. همسویی یعنی کاهش اختلافات، نه اینکه افراد از مسئولیت‎‌های خود کوتاه بیایند. مجلس در نقاطی که می‌بیند دولت از ریل خود خارج می‌شود، حق دارد که تذکرات لازم را به دولت بدهد، چرا که قوانین تصویب شده توسط  مجلس، یک ریل گذاری برای دولت است.

وی گفت:  انرژی که برای تصفیه حساب های سیاسی و یا تخریب نیروها گذاشته می‌شود، باید در جهت خدمت رسانی به مردم گذاشته شود. جبهه پایداری و قالیباف باید انرژی خود را برای رفع مشکلات کشور بگذارند. این اختلافات گاها تبدیل به کینه می شود که خوب نیست.

منبع : انتخاب

 

کدخبر: 921632 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟