اصلح‌ها چه گلی سر دولت زدند که بخواهند سر مجلس بزنند/ امروز هر سه قوه یکدست و همسو هستند

سعید جلیلی اخیرا ادعا کرده که مجلس زمانی می تواند نقش خود را ایفا کند که افراد اصلح وارد آن شوند. این دیدگاه با واکنش هایی همراه بود.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی ، نماینده ادوار مجلس در واکنش به اظهارات سعید جلیلی گفت: به فرض درست بودن دیدگاه آقای جلیلی، او بگوید اصلح سازی، خالص سازی و مخلص سازی چه نتیجه ای داد؟ امروز هر سه قوه یکدست و همسو هستند. قریب به اتفاق نمایندگان مجلس ۱۰۰ درصد گوش به فرمان هستند، دولت نیز تمام مدیران حتی مسئولان روستایی را از اصلح ها و مخلص ها و خالص ها منصوب کرده است.

وی افزود: آقای جلیلی به هیچ عنوان به معنای واقعی کلمه «اصلح» اعتقاد ندارد و یک ترجمه خودساخته را جای معنای اصلی کلمه «اصلح» قرار می دهد. به عبارت دیگر آقای جلیلی «اصلح» را با متر و معیار شخصی خودش می سنجد، نه مصالح و منافع ملی. این آقایان که خودشان را اصلح

 می دانند چه گلی سر این مملکت زدند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی با اشاره به عملکرد دولت سیزدهم اظهار کرد: این ناامیدی، فقر، بیکاری، دلزدگی، بدبختی و فساد نتیجه کار همین آقایان اصلح طی  دو سال گذشته است. متأسفانه دلیل بسیاری از مشکلاتی که بروز و ظهور می کند آن است که در انتصاب مدیران شایسته گزینی نیست.

جعفرزاده افزود: اداره مملکت شوخی نیست باید براساس کار کارشناسی انجام شود، ربطی هم به گرایش سیاسی، حزب و گروه ندارد. نمی توان این طور تعریف کرد که هر کس با ما است اصلح است و هر کس با ما نیست خارج از دایره اصلح ها تعریف می شود. متأسفانه تفکرات این آقایان پوسیده و متحجری است که نسل جدید این تفکرات را نمی پذیرد چون دنبال آبادانی و ارتقا کشور است.

منبع : نامه نیوز

کدخبر: 921036 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟