خبرنگاران از اقدامات قوه قضائیه درباره فساد اقتصادی مطلع می‌شوند

به گزارش رکنا ، حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق بیان کرد: روز خبرنگار را خدمت اصحاب قلم و رسانه تبریک عرض می‌کنم. اهمیت رسانه و خبرنگاری امروز بیش از پیش برای همه ما روشن است.

وی افزود: رسانه‌ها به عنوان پل ارتباطی بین مسئولان نظام با مردم هستند. مردم باید اطلاعات خود را از طریق رسانه از مسئولان بگیرند.

معاون اول قوه قضائیه تصریح کرد: سعی ما بر این است تا اطلاعاتی که مردم در خصوص قوه قضائیه نیاز دارند به صورت شفاف در اختیار آنها قرار دهیم.

وی افزود: یکی از ابزارها برای اطلاع رسانی به مردم رسانه‌ها هستند که در واقع هرچه تلاش رسانه‌ها برای مطالبه گری از مسئولان بیشتر باشد، برای مردم بهتر خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین مصدق با بیان اینکه رسانه‌ها یکسری وظایف ذاتی دارند که بسیار مهم است، اظهار کرد: نشر ارزش‌های انقلاب اسلامی، نشر مکتب سردار سلیمانی برای نظام یک مسئله بسیار مهمی است که دشمن نمی‌خواهد این ارزش‌ها بیان شود.

وی افزود: مکتب سیاسی امام خمینی (ره)، تفکر سیاسی رهبر معظم انقلاب و تبیین آن‌ها برای جامعه ارزش است که نشر این‌ها وظیفه ذاتی رسانه است.

معاون اول قوه قضائیه ادامه داد: امروز نظام ما یک نظام ارزشی است حتماً باید بیان شود، تقویت روحیه عزت در جامعه باید انجام شود. گاهی افتخار به مسائل کاری جای افتخار به مسائل اصلی را می‌گیرد.

وی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد تلقی کند که مبارزه با فساد در قوا کند شده است، گفت: امروز مبارزه با فساد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی نه تنها کند نشده بلکه به صورت جهشی در حال حرکت است.

حجت الاسلام والمسلمین مصدق تاکید کرد: انجام اقدامات در این مسیر با تدبیر مقام معظم رهبری و اجرای دستورات رئیس قوه قضائیه حاکی از حرکت جدی در این زمینه است.

وی افزود: در خصوص فساد اقتصادی به دنبال این هستیم تا همه خبرنگاران و رسانه‌ها وارد سامانه ویژه‌ای شوند تا متوجه اقدامات انجام شده قوه قضائیه در این زمینه شوند.

منبع : مهر

کدخبر: 917685 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟