رئیس جمهور باید به تحقق شعار انتخاباتی اش در باره همسان سازی حقوق بازنشستگان اهمیت دهد

احمد مرادی افزود : بنابراین باید برای اقتصادی شدن این صندوق‌ها و افزایش سرمایه‌گذاری در آن‌ها راهکار ارائه دهد چراکه تنها در این شرایط همسان‌سازی اتفاق خواهد افتاد.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان یکی از شعارهای انتخاباتی رئیس جمهور بود لذا باید اهتمام لازم را در این رابطه داشته باشد، ادامه داد: دولت باید برای تحقق این مهم به مجلس لایحه ارائه دهد یا حداقل در برنامه هفتم توسعه به آن می‌پرداخت تا شاهد تغییر در زندگی بازنشستگان عزیز باشیم.

وی با اعتقاد به اینکه نباید فاصله میان حقوق بازنشستگان و شاغلان زیاد باشد، و حقوق بازنشستگان باید اصلاح شود، اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم در برنامه هفتم توسعه اصلاحاتی ایجاد کنیم که همسان‌سازی محقق شود و این اصلاحات مورد قبول مجلس و دولت قرار گیرد.

 نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: بازنشستگان لشکری و کشوری حقوق بالا و نجومی طلب نمی‌کنند و صرفا به دنبال دریافت حقوق عادلانه‌ای هستند تا بتوانند زندگی ابتدایی خود را بچرخانند، بنابراین حقوق این افراد باید متناسب با حقوق کارکنان و شاغلان باشد.

منبع : خانه ملت

کدخبر: 910272 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟