مرغ ۱۰۰ هزار تومانی نشان از رها شدگی بازار دارد

به گزارش رکنا به نقل از خانه ملت ، کمال علی پورخنکداری با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی به واسطه شان وظایف خود امروز تصمیم گرفته تا مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت را با توجه به گستردگی وظایف منفک کند تا بتواند بر بازار، صادرات و واردات نظارت کند، نمی‌تواند حوزه به این گستردگی را رها و بر آن نظارت نکرد.

نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار سیمرغ و سوادکوه شمالی با تاکید بر اینکه به شدت نگران وضعیت بازار، نه تنها به واسطه قیمت مرغ هستیم، بسیاری از حوزه‌ها رها شده است، عنوان کرد: به منظور کنترل  بازار در کنار وزارت صنعت، معدن و تجارت مهم‌ترین وظیفه بر عهده وزارت دادگستری است، اما در شرایط فعلی تعزیرات حکومتی به شدت ضعیف عمل می‌کند.

علی پورخنکداری با بیان اینکه سازمان تعزیرات باید به بازار گوشت مرغ ورود کند، قیمت تمام شده مرغ مشخص شده و تعیین شده که این محصول با چه قیمتی به دست مصرف کنندگان برسد، تصریح کرد: مقرر شده تا گوشت مرغ با نرخ ۷۳ هزار تومان به دست مصرف کننده برسد، اما عدم تحقق این موضوع و عرضه آن در بازار با قیمت ۱۰۰ هزار تومان نشان از رها شدگی بازار دارد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: وزیر جهادکشاورزی تازه از مجلس رای اعتماد گرفته، اما باید به مجموعه وزارت جهادکشاورزی و تعزیرات حکومتی تذکر جدی داده شود

کدخبر: 909855 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟