رحیم پور ازغدی خوب می داند اگر برای دولت انقلابی لات بازی دربیاورد بعدا باید به خیلی ها پاسخ دهد

در چند روز اخیر که فیلم فحاشی رحیم پور ازغدی به وزیر علوم منتشر شده است خیلی ها علیه او موضع گرفتند. او را به بی ادبی متهم کردند و فحاشی را کار زشتی دانستند و از منظر اخلاق او را محکوم کردند.

 من (سید عبدالجواد موسوی)  البته به حکمِ‌ هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد، ‌با نفس فحاشی مخالف نیستم و نه تنها با نفس فحاشی مشکلی ندارم که گاهی آن را ضروری و واجب می دانم اما با این شکل فحش دادن که به نظرم بسیار ناجوانمردانه است به شدت مخالفم.

در بخشی از یادداشت موسوی  آمده است : کسی که این قدر زیرک است که وسط فحاشی هایش چندبار می گوید این ها در همه دولت ها بوده اند و همیشه هم بوده اند و آن وقت هی اسم دولت روحانی و خاتمی را می آورد و این وسط دولت فخیمه معجزه هزاره سوم را فاکتور می گیرد نمی تواند عصبانی باشد. فحش دادن چنین آدمی بیش از این که ریشه در عصبانیت و دردمندی داشته باشد از قضایای سیاسی ریشه می گیرد و کیست که نداند فحاشی سیاسی همیشه چیز چندش آوری بوده و هست.

رحیم پور ازغدی خوب می داند فحش دادن به چه کسی پاداش در پی دارد و فحش دادن به چه کسی مجازات. او خوب می داند دولت رئیسی با دولت روحانی فرق دارد و اگر قرار باشد برای دولت انقلابی لات بازی دربیاورد بعدا باید به خیلی ها پاسخ دهد. به همین دلیل بلافاصله بعد از خبط و خطای بزرگی که از او سر زده پشت سر رهبری پنهان می شود. یعنی زشت ترین کار ممکن.

مردِ‌ حسابی! ‌ تو که دانشجویان ساده دل عدالتخواه را برمی انگیزی که بروید و عدالتخواهی را فریاد بزنید و یقه مسئولان را بگیرید و اگر در این راه کارتان به زندان هم کشید هیچ ایرادی ندارد، ‌ چرا جرئت یک فقره فحش دادن ساده را آن هم به یک وزیر نه چندان قدرتمند نداری؟ تو که دعوی ولایتمداری ات گوش فلک را کر کرده چرا حاضر نیستی یک لحظه پای حرف خودت بایستی و بلافاصله رهبر انقلاب را خرج به اصطلاح عصبانیتت می کنی؟ تو که نمی توانی در حالی که لَم داده ای بر آن صندلی گرم و نرم هزینه ای برای شعارهای خودت بدهی فردا روزی اگر بوزد باد مهرگان، ‌باید در کدام پسله سراغت را بگیریم؟

مخلص کلام این که:‌فحش دادن به وزیر علوم هم جرئتی می خواهد که آقای رحیم پور ازغدی و امثال او به کلی از آن بی بهره اند. عمری به فرموده به این و آن فحش داده اند و ادای آدم های دلیر را درآورده اند اما مثل همیشه بالاخره دُمِ‌ خروس از یک جایی بیرون زد.

منبع : خبر انلاین

کدخبر: 909234 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟