دست رد فعال فلسطینی بر سینه منافقین با وجود پیشنهادهای مالی اغوا کننده

به گزارش رکنا ، این فعال فلسطینی در صفحه تویتر خود نوشت، در 21 ژوئن(31 خرداد) یک اکانت در توییتر با نام "مجاهدین" با او ارتباط برقرار کرده و در پیامی خود را یکی از اعضا مجاهدین خلق( منافقین ) و حامی فلسطین معرفی کرده است.

کامل افزود، این عضو گروهک منافقین از او برای شرکت در کنفرانس سالیانه شان در آلبانی دعوت به عمل آورده و گفته است هزینه سفر و اقامتش را این سازمان پرداخت می کند و علاوه بر آن، در صورت سخنرانی در این کنفرانس، 20هزار دلار هم به او پرداخت می شود.

این فعال فلسطینی در ادامه نوشت: "با توجه به این پیشنهاد به تحقیق و جست و جو در مورد این سازمان پرداختم و متوجه شدم آن ها هیچ گاه هیچ موضع گیری ضد اسرائیلی نداشته اند و بسیار شگفت شده شدم که آن ها چگونه ادعای دوستی با فلسطین می کنند.در خبرها خواندم که اخیرا پلیس مبارزه با تروریسم آلبانی به مقر آن ها حمله کرده است.بسیار خوشحال شدم که دعوت آن ها را نپذیرفتم."

دست رد فعال فلسطینی بر سینه منافقین با وجود پیشنهادهای مالی اغوا کننده

وزارت کشور آلبانی 30 خرداد با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که پلیس ضد تروریسم این کشور عملیات سراسری را علیه سازمان منافقین که در خاک این کشور مستقر هستند به مرحله اجرا گذاشته است.

وزارت کشور آلبانی تاکید کرد که این عملیات مطابق قوانین و بر اساس حکم دادگاه عالی مبارزه با تروریسم صورت پذیرفت چراکه مطابق توافق این کشور و سازمان در سال ۲۰۱۴، اعضای این سازمان صرفا به دلایل انسان دوستانه در آلبانی پناهنده شده بودند، اما با انجام اقدامات تروریستی و سایبری این توافق را نقض کرده‌اند.

بر اساس این اطلاعیه، از صبح این روز، نیروهای پلیس ضد تروریسم آلبانی برای بازرسی از این قرارگاه برای ساعتی کنترل آن را بر عهده گرفتند و ضمن بازرسی دفاتر این سازمان، تمامی سیستم های الکترونیکی، از جمله کامپیوترها، تلفن های همراه و… مورد بازرسی قرار گرفت و برخی از وسائل الکترونیکی غیر متعارف از جمله تعدادی پهپاد، توسط پلیس ضبط شد.

به دنبال عملیات روز جاری پلیس آلبانی علیه کمپ اشرف ۳ گروهک تروریستی منافقین، بسیاری از حساب‌های کاربری منافقین در شبکه‌های اجتماعی غیرفعال شده است.

یک منبع آگاه امنیتی اعلام کرد که بر اساس اطلاعات به دست آمده از اردوگاه منافقین در آلبانی، در جریان عملیات پلیس ضد تروریسم آلبانی 1نفر از اعضای گروهک تروریستی منافقین کشته شد،۳۶ نفر زخمی 70 نفر نیز دستگیر شدند و در این میان 150 خودروی پلیس نیز آسیب دید.

گروهک نفاق در ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ علیه نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام‌ جنگ مسلحانه کرد و دست به اغتشاش‌های خونین و اقدام های تروریستی زد و ده‌ها نفر از نقش ‌آفرینان نهضت امام خمینی (ره) و افراد زیادی از مردم کوچه و بازار را به جرم دفاع و پاسداری از انقلاب اسلامی، در سراسر کشور به شهادت رساند.

منبع : ایرنا

کدخبر: 904646 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟