حمایت از فلسطین حمایت از اساس تشیع، انقلاب و ایران است

به گزارش خبرگزاری رکنا از سمنان، رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا روز جمعه در سخنرانی پایان راهپیمایی روز قدس در مصلای این شهرستان ابراز داشت: در گذشته، انگلیس و فرانسه اهداف ایجاد یک امپراطوری از نیل تا فرات، جلوگیری از وحدت آسیا با آفریقا و تسلط بر منابع انرژی خاورمیانه، شکل‌دهی دولت ضد دینی با ویژگی نژادپرستی در منطقه غرب آسیا و ایجاد پایگاهی برای جلوگیری از نفوذ شوروی سابق و چین را در سر می‌پروراندند.

حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی گفت:  برای تحقق این اهداف، دنبال انتخاب گزینه‌ای به عنوان ژاندارم منطقه بودند که قوم یهود به دلیل آوارگی، نژادپرستی و ضداسلام بودن، انتخاب شد و انگلیس و فرانسه بر ساماندهی آن تمرکز کردند. بعد از جنگ جهانی دوم، انگلستان از فلسطین خارج شد و تجهیزات نظامی در اختیار اسرائیل غاصب گذاشت که به کشتار فلسطینیان بپردازد.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: در این زمان آمریکا وارد عرصه شد و بهترین اقدام برای تسلط بر غرب آسیا را حمایت از اسرائیل دانست و جایگزین انگلیس و فرانسه در منطقه شد.

سعیدی ابراز داشت: سه جریان سرمایه داران، جنگ‌سالاران و سیاست‌مداران با قدرت و پول خود  از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند و با ایجاد مسیحیت صهیونیستی، مسیحیت یهودی و تفکر سیاسی نومحافطه‌کاران (دیدگاه تندروی در دولت)، سعی بر تسلط بر غرب آسیا دارند.

وی افزود: فرانسیس فوکویاما، فیلسوف آمریکایی می‌گوید شیعه پرنده‌ای است با ۲ بال، که یک بال آن مهدویت و انتظار و بال دیگرش عاشورا و شهادت طلبی است و این ۲ بال او را فناناپدیر کرده است.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: فوکویاما همچنین می‌گوید شیعه سپری به نام ولایت دارد که او را تهدیدناپذیر کرده است و برای پیروزی باید عقاید شیعه را مهندسی معکوس کرد.

سعیدی بیان کرد: اگر ما از فلسطین حمایت می‌کنیم، به دلیل حمایت از اساس تشیع، انقلاب و ایران است و اگر چنین وظیفه‌ای انجام نمی‌دادیم، معلوم نبود در منطقه چه اتفاقی می‌افتاد.

وی تاکید کرد: اهمیت روز قدس تنها حمایت از فلسطین و مقابله با رژیم صهیونیستی نیست، بلکه آمریکا از ۱۰۰ سال قبل برای سلطه بر جهان برنامه‌ریزی کرده است و نقطه راهبردی مد نظر استکبار تسلط بر غرب آسیا است.

سعیدی افزود: راهبرد فرهنگی آمریکا برای تحقق اهدافش و مقابله با انقلاب اسلامی، ایجاد اسلام سکولار و لندنی و راهبرد نظامی او، راه‌اندازی جنگ‌هایی مانند جنگ ۳۳ روزه، جنگ غزه و افغانستان بود.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا تاکید کرد: اگر جمهوری اسلامی امروز از فلسطین حمایت و در برابر رژیم صهیونیستی هزینه می‌کند، به دلیل حراست از  امینت ملی و استقلال کشور است زیرا عقل حکم می‌کند که برای ایجاد امنیت در کشور، مرزهای خود را به عقب ببریم و دشمن را از اطراف خود دور کنیم.

راهپیمایی روز قدس در ۵۵ نقطه از استان سمنان با حضور پرشور مردم برگزار شد.

 

کدخبر: 775448 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟