جهاد اسلامی: تهدیدات دشمن صهیونیستی ناشی از عجز است/ تمام گزینه‌ها روی میز است

"داود شهاب"، رئیس دفتر رسانه ای جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفت وگو با پایگاه خبری العهد تاکید کرد که عملیات استشهادی در شهرک صهیونیست نشین «عیلی» در نزدیکی رام الله پاسخی طبیعی به جنایت های رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و نوار غزه است.

وی درخصوص مطالبات برخی از مقامات رژیم صهیونیستی مبنی بر انجام عملیات نظامی در کرانه باختری گفت: این تهدیدات در نتیجه احساس شکست و ناتوانی رژیم صهیونیستی به دلیل مقاومت در کرانه باختری است.

شهاب خاطرنشان کرد که رژیم صهیونیستی تقریبا دو سال پیش عملیات «شکننده امواج» را اعلام و اهداف آن را مشخص کرد که مربوط به زیرساخت های مقاومت در کرانه باختری بود، همچنین این رژیم از قدرت های منطقه ای و بین المللی و در راس آن ها آمریکا کمک گرفت تا برنامه خود برای از بین بردن مقاومت در کرانه باختری را پیاده کند و اخیرا نیز به بهانه ترور رهبران مقاومت در کرانه باختری، به غزه تجاوز کرد، اما با این وجود باز هم نتوانست امنیت را برای صهیونیست ها و نظامیانش فراهم کند.

رئیس دفتر رسانه ای جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد: ما در برابر همه جهان اعلام می کنیم که از مسئولیت های خود عقب نشینی نمی کنیم و هیچ چیز نمی تواند مانع دفاع ما از خودمان و محافظت از ملت و خاک فلسطین شود.

وی همچنین تاکید کرد که وحدت میدان ها شعار نیست، بلکه یک عقیده جهادی نزد ملت و مقاومت فلسطین است.

این عضو جهاد اسلامی تصریح کرد که برای جلوگیری از ریختن خون مردم فلسطین توسط دشمن، تمام گزینه ها مطرح و روی میز است.

منابع خبری بامداد چهارشنبه گزارش دادند، نیروهای مقاومت فلسطین در ۲۴ ساعت گذشته ۷۰ عملیات علیه صهیونیست‌ها در کرانه باختری انجام دادند.

بر اساس این گزارش، نیروهای مقاومت فلسطین با شلیک گلوله و پرتاب بسته‌های انفجاری به سمت نظامیان صهیونیست با آنها در مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی مقابله کردند.

این گزارش می‌افزاید، عملیات نیروهای مقاومت در قدس، نابلس، رام الله، جنین، بیت لحم، طوباس، قلقیلیه، طولکرم و الخلیل روی داده است و نیروهای مقاومت با حملات صهیونیست‌ها مقابله کردند.

بنا بر این گزارش، در پی عملیات نیروهای مقاومت در منطقه سهل مرج، اردوگاه جنین و پست ایست و بازرسی الجلمه و دوتان، هفت نظامی صهیونیست زخمی و هفت خودروی زرهی آنها بر اثر انفجار بمب آسیب دید.

چهار شهرک‌ نشین نیز عصر روز سه‌شنبه بر اثر تیراندازی در نزدیکی شهرک «عیلی» واقع در شمال رام الله کشته شده و هفت نفر دیگر نیز زخمی شدند.

پیش تر کانال ۷ رژیم صهیونیستی از وقوع ۱۲۴ عملیات تیراندازی در کرانه باختری و قدس اشغالی طی ماه گذشته میلادی (می) علیه صهیونیست‌ها خبر داده بود.

منبع: ایرنا

کدخبر: 902488 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟