حمله نظامی گسترده به شمال کرانه باختری / درخواست برگزاری نشست فوق‌العاده کابینه نتانیاهو

 بزالل اسموتریچ ، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی در پی زخمی شدن هفت نظامی صهیونیست در درگیری امروز (دوشنبه، ۱۹ ژوئن) با نیروهای مقاومت در جنین، خواستار نشست اضطراری کابینه رژیم صهیونیستی و بررسی گزینه عملیات نظامی گسترده در شمال کرانه باختری شد.

این وزیر افراطی کابینه «بنیامین نتانیاهو»،  امروز (دوشنبه، ۱۹ ژوئن)، پس از تشدید درگیری‌ها در جنین گفت: زمان آن فرا رسیده که عملیات گسترده‌ای در شمال کرانه باختری با مشارکت نیروی هوایی و زمینی آغاز شود. من درخواست می‌کنم که نشست فوری کابینه برای بررسی این موضوع برگزار شود».

اوهاد تال از اعضای پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) نیز امروز گفت: «شمال کرانه باختری به لانه زنبور تبدیل شده و باید نابود شود . »

نیروهای مقاومت فلسطین، صبح امروز( دوشنبه ) با نظامیان صهیونیست در شهر جنین (شمال کرانه باختری) درگیر شدند.

سرایا القدس ، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد نیروهای مقاومت موفق شده‌‌اند یک بمب  در مسیر خودروی ارتش رژیم صهیونیستی منفجر کنند و آن را از کار بیاندازند.

لحظاتی بعد، رسانه‌های صهیونیستی خبر دادند نظامیان این رژیم در کمین نیروهای مقاومت به دام افتاده‌اند و هفت نفر از آنها مجروح شدند.

براساس گزارش‌ها، بالگردهای ارتش رژیم صهیونیستی به محل درگیری اعزام شدند و نیروهای مقاومت همزمان این بالگردها را هدف حمله قرار دادند و درگیری‌ها همچنان ادامه دارد.

ارتش رژیم صهیونیستی برای مقابله رزمندگان مقاومت، نیروهای پشتیبان و تجهیزات بیشتری به محل درگیری اعزام کرده است.

وزارت بهداشت فلسطین در جنین اعلام کرد که بر اساس آخرین آمار، تعداد شهدای فلسطینی به سه و تعداد مجروحان به ۳۷ نفر رسیده است.

منبع : فارس

کدخبر: 901980 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟