مقصر تغییر ساعت کار ادارات و نارضایتی مردم کیست ؟

به گزارش رکنا به نقل از خانه ملت ، محسن فتحی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (یکشنبه ) مجلس شورای اسلامی ، رییس جمهور را خطاب قرار داد و گفت: آیا خبر دارید تمامی کارمندان و ملت ایران از تغییر ساعت شروع به کار ادارات ناراضی هستند؛ بخصوص کارمندانی که مجبورند فرزند خردسال خود را در مهد کودک بگذارند و یا توسط پرستار از آنها مراقبت شود در سختی شدیدی قرار گرفته‌اند؟

این نماینده مجلس اظهار داشت: بیشتر ادارات از ساعت ۶ تا ۸ صبح انگشت شمار مراجعه کننده دارند و این تغییر ساعت شروع به کار، هیچ فایده‌ای ندارد.

وی خواستار آن شد که ساعت کار ادارات به حالت اولیه بازگردد و این نکته را هم مطرح کرد که « اگر نظرسنجی در این خصوص انجام شود حتی یک درصد هم رضایت ندارند؛ بازی با روح و روان مردم جایز نیست. »

فرافکنی این نماینده مجلس درباره مسبب اصلی تغییر ساعت کار ادارات در حالی است که دولت تنها مجری قانون مصوب مجلس شورای اسلامی بوده است.

مجلس یازدهم اردیبهشت ماه سال گذشته قانون «نسخ قانون تغییر ساعت رسمی کشور» را به تصویب رساند که بر اساس آن دیگر دولت اجازه ندارد در نیمه نخست سال ساعت رسمی کشور را برای صرفه جویی در مصرف انرژی و استفاده بهینه از نور خورشید یک ساعت به عقب بکشد.

کدخبر: 899925 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟