مدیران در مقابل مولدسازی مقاومت می‌کنند/ به بانک‌ها در مورد فروش اموال مازادشان هشدار دادیم

به گزارش رکنا ، ذبیح الله خداییان با بیان اینکه دستگاه‌ها از اعلام دارایی‌های مازاد خود خودداری می کنند، گفت: ما بارها تذکر دادیم و مکاتبه کردیم که دستگاه‌ها، دارایی‌های مازاد خود را به وزارت امور اقتصاد و دارایی معرفی کنند ولی مدیران هستند که در مقابل مولدسازی مقاومت می کنند نه اینکه دستگاه‌های نظارتی مانعی برای انجام این کار باشند.

وی افزود: ما اخیرا به بانک‌ها در مورد فروش اموال مازادشان هشدار دادیم و در مورد خروج از بنگاه داری نامه زدیم. سازمان بازرسی و دستگاه‌های نظارتی هستند که پیگیر هستند که این اموال مازاد به فروش برسند و مولدسازی شوند و در جهت مصلحت جامعه از آنها استفاده شود.

خداییان تاکید کرد: آنچه که مانع اصلی است مدیرانی هستند که نمی‌خواهند این کار صورت گیرد. شما مراجعه ای داشته باشید به سخنان وزرای امور اقتصاد و دارایی اعم از  وزیر فعلی  و وزرای سابق. وزیر فعلی 15 مانع را طی نامه ای به رییس جمهور اعلام کرده و در هیچ کدام از آن بندها به این که سازمان بازرسی و دستگاه های نظارتی مانع مولدسازی هستند اشاره نشده یا وزیر سابق یا وزرای اسبق در تمام صحبت هایی که دارند، اشاره کردند که مدیران هستند که مانع واگذاری و مولدسازی هستند  نه دستگاه های نظارتی؛ بلکه ما در کنار مدیران هستیم در جهت واگذاری صحیح و مولدسازی و از این  کارر استقبال می کنیم.

وی در پایان گفت: من تعجب کردم از برخی از مسئولان که عنوان می کنند که دستگاه‌های نظارتی مانع مولدسازی هستند.

کدخبر: 899792 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟