یارانه  یک میلیارد دلاری دولت به ایرلاین‌ها وقیح‌ترشان کرده است

سید محسن دهنوی در ادامه نوشت : انقلاب شد که بساط فرعون‌بازی‌ها جمع شود. ضمن تشکر از وزارت راه در مقابله با مافیای شرکت‌های هواپیمایی ، این اقدامات هنوز کافی نیست؛ باید مدعی‌العموم ورود کند.

منبع : تابناک

 

رئیس انجمن شرکت‌های هواپیمایی: اگر بلیط هواپیما گران نشود، عده‌ای ‌اتوبوس‌سوار، هواپیماسوار می‌شوند!

به گزارش رکنا، به نقل از تسنیم، دو روز پیش سید رضا موسوی رئیس انجمن شرکت‌های هواپیمایی در واکنش به ابلاغ  قیمت‌های مصوب بلیت پروازهای داخلی از سوی سازمان هواپیمایی کشوری،‌گفت: «سازمان هواپیمایی کشوری نرخی تعیین نکرده، ​دستور یک کسی دیگر در یک جای دیگر است که نشسته به سازمان هواپیمایی کشوری تکلیف کرده که بروید این نرخ را ابلاغ کنید.  شورای عالی هواپیمایی را داریم که یک شورای فرا سازمانی است. در این شورا وزارت امور خارجه، سازمان برنامه و بودجه،  وزارت دفاع، گمرک،‌ وزارت اقتصاد، سازمان هواپیمایی و 2 تا نماینده‌ وزیر هستند و یک سازوکاری برای این گذاشته‌اند.»

موسوی با طرح این سئوال که آیا با ابطال مجوز پروازی شرکت‌های هواپیمایی مشکل مردم حل می‌شود، گفت:‌ جذابیتی که صنعت هواپیمایی دارد برای مردم این است که خیلی سریع‌تر می‌رسند. الآن با فشار غیرقانونی به قیمت خیلی از مردمی را که تا الآن با ماشین، قطار و اتوبوس مسافرت می‌کردند به سمت هواپیما می‌آوریم، یعنی تقاضای کاذب برای این صنعت ایجاد کردیم.

جذابیتی که صنعت هواپیمایی برای مردم دارد این است که خیلی سریع‌تر می‌رسند. الان با فشار غیرقانونی به قیمت خیلی از مردمی که تا الان با ماشین، قطار و اتوبوس مسافرت می‌کردند را به سمت هواپیما آورده‌ایم. یعنی تقاضای کاذب برای صنعت ایجاد کرده‌ایم!

کدخبر: 899362 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟