آثار تورمی مجوز افزایش قیمت به خودروسازان بر اقتصاد کشور تحمیل می‌شود

علیرضا پاک‌فطرت نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به اعلام وصول استیضاح وزیر صمت گفت:‌ با وجودی اینکه بنده از امضاکنندگان طرح استیضاح آقای فاطمی امین نبودم ولی واقعیت این است که عملکرد ایشان در دو سال گذشته اصلا قابل دفاع نبوده است.

وی با بیان اینکه رای من به استیضاح وزیر صمت قطعا مثبت خواهد بود، عنوان کرد: اوضاع امروز صنعت کشور در شأن جمهوری اسلامی نیست و این مسئله صرفاً به حوزه خودروسازی نیز محدود نمی‌شود. متاسفانه در سالی که رهبر انقلاب آن را مهار تورم نامگذاری کردند مجوز افزایش قیمت به خودروسازان داده می‌شود که آثار تورمی آن بدون شک بر اقتصاد کشور تحمیل می‌شود.

نماینده شیراز در مجلس ادامه داد: هر شخصی که در اظهاراتش بیشتر از مقام معظم رهبری دم می‌زند، باید به او شک کرد، اینکه یک مسئولی از 10 کلمه‌ای که می‌گوید 5 تای آن درباره رهبری باشد ولی در عمل هیچ توجهی به منویات ایشان نداشته باشد به هیچ وجه قابل قبول نیست.

پاک‌فطرت گفت: آقای فاطمی امین علی‌رغم وعده‌های زیادی که داده بود، در این دو سال نتوانست توفیق خاصی در برقراری ثبات در بخش صنعتی کشور داشته باشد و شرایط امروز کشور به گونه‌ای شده که فقیر و ثروتمند نمی‌توانند برنامه‌ریزی درستی در حوزه اقتصادی داشته باشند، به طوری که برای قشر ضعیف جامعه نقدینگی برای خرید کالا وجود ندارد و کارخانه‌دار نیز به دلیل عدم ثبات اقتصادی ترجیح می‌دهد تولیدات خود را تا زمان برقراری ثبات متوقف کند و بعضاً به دنبال احتکار کالاها می‌روند.

منبع:تسنیم

کدخبر: 887811 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟