تذکر جدی روزنامه جمهوری اسلامی به حکمرانان / اعتقادات مذهبی مردم به خاطر عملکرد شما سست شد

به گزارش رکنا، روزنامه جمهوری اسلامی خطاب به حکمرانان کشور متذکر شده اعتقادات مذهبی مردم به خاطر عملکرد آنان سست شده و حضور عده‌ای در مراسم‌های مذهبی ملاک دین‌داری عموم مردم نیست.

به گزارش جمهوری اسلامی، عملکرد نادرست حکمرانان کشورمان، عوارض منفی زیادی در جامعه برجای گذاشته که خطرناک‌ترین آنها سست شدن اعتقادات مذهبی مردم است. حضور عده‌ای از مردم در مراسم شب‌های قدر، روز قدس و مجالس مذهبی را معیار و ملاک دین‌داری عموم مردم ندانید. لایه‌های مختلف جامعه با تنوعی که دارند، با تمایلات متفاوتی زندگی می‌کنند. کسانی که با دیدن مراسم مذهبی درباره گرایش مردم نظر می‌دهند، فقط بخشی از جامعه را می‌بینند و از آنچه در زیر پوست جامعه می‌گذرد بی‌خبرند.

 

جمهوری اسلامی تاکید کرده است: حکمرانان به دلیل اینکه در خانه‌ها و دفترهای کارشان با خواندن گزارش‌هائی که برایشان تهیه می‌شود می‌خواهند از آنچه در جامعه می‌گذرد باخبر شوند، از واقعیت‌ها بی‌خبر می‌مانند. علت اینست که گزارشگرها معمولاً «بله‌قربان‌گو» هستند و برای خوشامد حضرات حکمرانان چیزهائی در گزارش‌هایشان می‌نویسند که موجب تکدر خاطر خطیرشان نشود و بلکه خوششان بیاید. اینست که حضرات همیشه تصور می‌کنند اوضاع رو به ‌راه است، قطار پیشرفت با سرعت فوق‌العاده در حرکت است و مردم از همه چیز رضایت دارند.

 

کدخبر: 885965 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟