ارتش سهم برجسته‌ای در عزت و استقلال کشور داشته است

به گزارش رکنا، سروان امین میردریکوند ضمن تبریک به مناسبت ۲۹ فروردین، روز ارتش با بیان اینکه ارتش جان بر کف و ولایتمدار جمهوری اسلامی ایران همواره در صف نخست دفاع از عزت، استقلال و تمامیت ارضی ایران اسلامی ایستاده است، اظهار داشت: ارتش ایران اسلامی با تقدیم ۴۸ هزار شهید گلگون کفن نقش برجسته‌ای در دفاع از میهن اسلامی و حریم مقدس ولایت داشته است.

مدیریت امور ایثارگران و حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش در استان البرز افزود: ارتش مردمی جمهوری اسلامی ایران علاوه بر نقش برجسته در دفاع از میهن اسلامی، نقش شایسته‌ای در رفع بحران‌هایی، چون سیل، زلزله، مبارزه با بیماری کرونا و… داشته و هر جا که مردم به آن نیاز داشته‌اند، ارتش پای کار بوده است.

وی با بیان اینکه محرومیت زدایی و حمایت از اقشار محروم از دیگر فعالیت‌های ارتش جمهوری اسلامی است، ادامه داد: در ماه مبارک رمضان ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان البرز نسبت به توزیع دو نوبت بسته‌های معیشتی و برگزاری مراسم افطار به مناسبت شب‌های قدر و شهادت امیر المومنین حضرت علی (ع) اقدام کرده است.

میردریکوند با اشاره به اقدام‌های فرهنگی ارتش جمهوری اسلامی ایران، عنوان کرد: برگزاری مسابقات ورزشی وکتابخوانی، پخش نماهنگ و کلیپ از شبکه البرز با محور شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران از مهمترین برنامه‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان البرز به مناسبت روز ارتش بوده است.

مدیریت امور ایثارگران و حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش در استان البرز از برگزاری رژه خودرویی یگان‌های قرارگاه لشکر ۲۳ تکاور ارتش جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح استان البرز به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی خبر داد و گفت: روز سه‌شنبه بیست و نهم فروردین از ساعت ۸:۳۰ پیام اقتدار و عزم راسخ نیروهای مسلح ایران اسلامی از استان البرز به گوش جهانیان خواهد رسید.

کدخبر: 885689 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟