برخی گروه‌های جهادی و طلاب درباره حجاب اقدامات خوبی دارند

​به گزارش رکنا، محمدباقر محمدی‌لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساری،  با اشاره به موضوع حجاب، گفت: براساس فرموده مقام معظم رهبری حجاب محدودیتی شرعی نه دولتی بوده که هم حرام شرعی و هم سیاسی است که در اینجا مساله نظام خودش را نشان می‌دهد، گاه مسؤولان ما خیلی حساب و کتاب و برنامه‌ریزی درستی ندارند.

به گزارش فارس، وی با اعلام اینکه خلأ نظم و قانون در برخورد با برخی مظاهر بی‌حجابی، بدحجابی و کشف حجاب مشاهده می‌شود، اضافه کرد: باید نظم در این زمینه پیاده شود و دولت نیز در این زمینه مسؤول است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه باید موضع‌گیری شفاف در رابطه با حجاب داشته باشیم، خاطر نشان کرد: مردم در زمینه مطالبه دارند، دولت‌مردان هم باید صدای مردم را بشنوند؛ چرا که مردم از وضع موجود و ناهنجاری و دهن‌کجی برخی از انسان‌های فریب‌خورده به شدت ناراحت هستند.

محمدی‌لائینی ادامه داد: برخی از گروه‌های جهادی و طلاب در زمینه حجاب اقدامات خوبی دارند اما گلایه دارند از اینکه برخی نهادها حمایت بایسته ندارند که انتظار داریم مسؤولان استان در قالب قرارگاه واحد کارها را بدون ناهماهنگی انجام دهند.

کدخبر: 882957 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟