به گزارش رکنا،به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، علیرضا فخاری استاندار تهران عصر پنجشنبه دهم فروردین از پروژه‌های مسکن مهر بازدید  کرد و  در ادامه جلسه‌ای با حضور مدیران کل ادارات خدمات‌رسان استانی برای رفع موانع تحویل واحدها برگزار شد.

فخاری در حاشیه این جلسه با اشاره به تعیین تکلیف باقیمانده مسکن مهر اظهار داشت: در جلسه امروز با حضور مسئولان ادارات و سازمان‌ها جهت تکمیل پروژه‌های مسکن مهر شهر پردیس در آینده نزدیک با برنامه جدید تصمیم‌گیری شد.

وی افزود: افتتاح مرحله‌های ۵۸، ۵۹ و ۱۱ پردیس که حدود ۱۰ هزار واحد می‌باشد در دستور کار قرار دارد و در آینده نزدیک مورد بهره‌برداری و واگذاری قرار می‌گیرد.

استاندار تهران تاکید کرد: این تعداد واحد از تعهدات ۲۹ هزار واحد مسکن مهر دولت‌های گذشته است که در دولت سیزدهم تکمیل می‌شود و در فاصله باقیمانده تعهدات خدماتی باید انجام شود که در جلسه امروز تاکید شد تا فعالیت‌ها در زمان مقرر انجام شود.

فخاری سپس گفت: ۱۹ هزار واحد دیگر تا شهریورماه تکمیل می‌شود که اکنون حدود ۸۵ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در زمینه زیرساختی هم کسری‌ها و هم اختلافات بین دستگاهی وجود داشت که اختلافات مرتفع شد، همچنین در زمینه امور روبنایی به عنوان نیازمندی‌های عامه مردم از جمله مدرسه، بهداشت و درمان، امور انتظامی و غیره تاکید شد تا در زمان مقرر صورت گیرد.

وی به رفع نیازمندی‌ها و تامین آب شرب و انشعابات آب اشاره کرد و افزود: از مسئولین قول گرفتیم که در زمان مقرر به تعهدات سازمانی خود عمل کند تا بین مردم شرمنده نباشیم و در فاصله کوتاه بتوانیم تعهدات را انجام دهیم.

 

کدخبر: 881207 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟