نیروی هوایی با تمام توان پشت انقلاب و آماده فرمان رهبری است

به گزارش رکنا ، امیر حمید واحدی روز چهارشنبه در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه شکاری وحدتی دزفول در گفت وگو با خبرنگار ما افزود: اقدامات و تصمیماتی که در حوزه دفاعی انجام می شود در راستای ارتقای توان عملیاتی و سربلندی نیروی هوایی در منطقه است.

وی با تاکید بر اینکه رویکرد نیروی هوایی ارتش نسبت به تهدیدات دشمن دفاعی است افزود: پیشرفت های نظامی جمهوری اسلامی تا جایی خواهد بود تا به دشمن هزینه وارد کنیم؛ اگر دشمن تصمیم گرفت با ما مقابله کند بنابراین باید هزینه گزافی بپردازد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی خطاب به دشمنان ملت ایران اعلام کرد: نیروی هوایی با تمام وجود پشتوانه انقلاب و آماده فرمان فرماندهی کل قواست.

وی در خصوص افتتاحیه نمایشگاه هوایی راهیان نور در دزفول نیز گفت: این نمایشگاه همه ساله با همکاری نیروهای پایگاه شکاری وحدتی با شکوه هرچه تمام تر برگزار می شود و باعث افتخار نیروی هوایی است.

امیر واحدی برگزاری نمایشگاه های راهیان نور را بسیار مهم و مقدس دانست و افزود: تلاش داریم که فرهنگ ایثار را به جوانان منتقل کنیم تا جوانانمان بدانند در دفاع مقدس چه کارهایی انجام شده است.

وی افزود: می‌توان از راهیان نور با جنگ شناختی که دشمن برای عوض کردن افکار جوانان به راه انداخته مقابله کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی اضافه کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، باید جهاد تبیین را سرلوحه کار خود قرار دهیم که نمایشگاه راهیان نور نمونه بارز آن است.

منبع : ایرنا

کدخبر: 877933 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟