نسبت به فروش یا استرداد کالاهای رسوب شده آذراب تصمیم‌گیری خواهد شد

امین‌ حسین رحیمی امروز( هشتم اسفند ) در جریان سفر یک روزه خود به استان مرکزی که به همراه رییس قوه قضاییه و مسئولان ارشد قضایی کشور انجام شد، پس از بازدید از انبار اموال تملیکی و اداره کل گمرکات استان مرکزی در جمع خبرنگاران بیان کرد: در جریان این سفر موضوعات مرتبط با قوه قضاییه مورد بررسی قرار می گیرد. گاهی با کالاهای نیازمند فروش در اموال تملیکی و کالاهای رسوبی در گمرک مواجه هستیم.

وی با اشاره به اینکه کالاهای رسوبی در گمرک که دستور ضبط آنها صادر شده است، باید توسط سازمان اموال تملیکی به فروش برود، افزود: خوشبختانه روند کاری در سازمان اموال تملیکی استان، بسیار مناسب و انبار بسیار منظم است و مشخص است که مشخصات هر کالا کاملا با نظم خاصی ثبت شده است، در صورتی که در گذشته شاهد بهم ریختگی و ماندگاری طولانی کالا در این حوزه بودیم.

رحیمی گفت: به غیر از یکی دو مورد از کالاها که مربوط به سال گذشته بود، تمامی کالاهای موجود در انبار اموال تملیکی استان مربوط به سال ۱۴۰۱ بوده است که برخی در تعزیرات و دادگستری دارای پرونده هستند و باید رای قطعی صادر شود و قدری مشمول زمان می شوند.

وی افزود: در گمرک روال کاری عادی را شاهد هستیم و ماندگاری کالا و رسوب را شاهد نیستیم، تنها یکی دو مورد رسوب کالا وجود دارد که دارای پرونده در تعزیرات هستند و محکوم شده اند و باید این کالاها توسط سازمان اموال تملیکی به فروش برسد.

کدخبر: 873249 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟