دعوت مسئولین کشور از مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش رکنا، پیام برخی مسئولین کشور به شرح زیر است:

دعوت قالیباف از همه دلسوزان ایران برای حضور در راهپیمایی

متن پیام محمدباقر قالیباف به شرح زیر است:

اینک ۴۵ سال از روز معجزه‌آسای ۲۲ بهمن ۵۷ می‌گذرد. ملت ایران همان ملت، آرمان همان آرمان و دشمنان ایران همان دشمنان‌اند. اما آنچه تغییر کرده قدرتمندترشدن کشور در حفظ امنیت و توان بازدارندگی در برابر کسانی است که چشم طمع به منابع این کشور دارند.

مردم ایران مظلوم‌اند اما مقتدر و به‌رغم آنکه تحت بی‌رحمانه‌ترین و ظالمانه‌ترین تروریسم اقتصادی و حملات رسانه‌ای تاریخ بوده‌اند، در جنگ ترکیبی اخیر، انواع نقشه‌های خباثت‌آلود دشمنان را خنثی کردند.

در سخنرانی ۱۲ بهمن در حرم امام راحل هم گفتم که اگر مردم به راهپیمایی ۲۲ بهمن می‌آیند، به‌خاطر ما مسئولان نیست، بلکه آنها برای حفظ انقلاب اسلامی‌شان و حفاظت از استقلال و آزادی‌شان در مقابل دخالت‌های استعمارگران و بدخواهان خارجی و نیز صیانت از خون جوانانی که با ارزش‌ترین دارایی‌شان را نثار امنیت کشور کردند به راهپیمایی خواهند آمد.

اکنون در آستانهٔ روز تاریخی ۲۲ بهمن، که دشمنان ملت ایران بیش از پیش و آشکارتر از گذشته برای درهم شکستن اتحاد ملی دندان تیز کرده‌اند، همهٔ کسانی که دلسوز ایران هستند و قلبشان برای این آب و خاک و سرافرازی نسل‌های آینده این کشور می‌تپد، با شرکت در راهپیمایی فردا این روز را در تقویم افتخارات ملت ایران ثبت خواهند کرد و ان‌شاءالله ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ تاریخ‌ساز خواهد شد.

دعوت وزیر کار از ملت ایران برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در متن این پیام آمده است:« اینجانب همگام با خانواده بزرگ تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ویژه جامعه شریف کارگری، کارفرمایان عزیز، بازنشستگان معزز و خانواده گرانقدر بهزیستی، تجدید بیعت و میثاق خود را با آرمان های حضرت امام (ره)، شهدای عزیز و مقام معظم رهبری مدظله العالی و ملت شریف ایران اسلامی در روز ۲۲ بهمن یوم الله دهه فجر اعلام می دارم.

یوم الله ۲۲ بهمن مظهر انسجام و میثاق ملّت سرافراز و خداجوی ایران در پیروی از امامین انقلاب، برگ زرینی است که بر تارک تاریخ این مرز و بوم می‌درخشد و اقتدار و عظمت ملّت شریف ایران اسلامی را در منظر جهانیان به نمایش می‌گذارد.

بی‌تردید انقلاب اسلامی به محرومان و مظلومان جهان و ملت‌های گرفتار در استعمار هویت بخشید و ترجمان واقعی از ایستادگی و مقاومت و راهبرد "ما می‌توانیم" شد، از همین رو این ایام مبارک، فرصتی است مغتنم که با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر بیعت خود را با آرمان‌های امام راحل (ره)، شهدای عزیز و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) نشان دهیم.

اینجانب به عنوان خادم کوچک ملت از همه اقشار گرانقدر میهنم، تلاشگران و جهادگران عرصه تولید به ویژه کارگران عزیز و کارفرمایان گرامی، بازنشستگان عزیز و خانواده معزز بهزیستی دعوت می کنم با حضور پرصلابت و پر شور و شوق خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن این روز الهی بار دیگر با آرمان‌های مقدس آزادی خواهی، استقلال طلبی و استکبار ستیزی خود که از بهمن ۵۷ تبلور عینی یافته است تجدید میثاق نمایند و امیدوارم این شجره طیبه هر روز بالنده‌تر از قبل منشاء خدمات ارزنده و سعادت برای مردم شریف ایران اسلامی باشد.»

حضور مردم در راهپیمایی، پشتوانه مستحکمی برای دیپلماسی عزتمند است

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در پیامی با تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، حضور مردم در راه‌پیمایی ۲۲ بهمن را «تجلی اتحاد و وحدت ملی و پشتوانه مستحکمی برای تداوم مسیر دیپلماسی عزتمند در راستای دفاع از منافع و امنیت ملی ایران» دانست.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در صفحه توییترش نوشت:

حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن روز ملی جمهوری اسلامی ایران، تجلی اتحاد و وحدت ملی و پشتوانه مستحکمی برای تداوم مسیر دیپلماسی عزتمند در راستای دفاع از منافع و امنیت ملی ایران عزیز است.

کنعانی افزود: چهل‌وچهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران مبارک و فرخنده باد.

کدخبر: 868565 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟