حامی تقویت شبکه نمایش خانگی  هستم / گلایه رئیس سازمان صداوسیما ناشی از عدم اجرای قانون بود

وی افزود: ان‌شاءالله از امروز جشنواره فیلم فجر هم آغاز می‌شود ضمن آنکه از امروز در تهران نمایشگاه خانواده برپا می‌شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: رئیس جمهور و دولت سیزدهم معتقدند که مسئله حجاب یک مسئله فرهنگی و اجتماعی است و با این مسئله در ابتدای امر و در بادی امر غیر از راه فرهنگی و اجتماعی راه در واقع دیگری برای مدیریت موضوع وجود ندارد. رئیس‌جمهور مخالف رویکرد سیاسی و امنیتی با موضوع پوشش است و معتقد جامعه ایرانی یک جامعه عفیف است.

اسماعیلی افزود: از امروز نمایشگاه مهمی در تهران به نام خانواده خوب برپا می شود که در این نمایشگاه با توافقی که وزارت اقتصاد و بانک مرکزی داشتیم، از تولیدکنندگان البسه مناسب که تولیداتشان با رویکردهای فرهنگی متناسب است، حمایت ویژه خواهد شد.

وی همچنین از برنامه این وزارتخانه برای حمایت از خریداران البسه های مناسب خبر داد و گفت: این مجموعه ها در استانها نیز راه اندازی خواهد شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: آقای رئیس جمهور به بنده دستور دادند که در این زمینه در موضوع فعال سازی رویکرد فرهنگی دولت به موضوعات اجتماعی نظیر پوشش عمل کنیم و ما هم برنامه مفصلی داریم که در حال اجرا هستیم.

وزیر ارشاد تاکیدکرد: موضوع شبکه نمایش خانگی برای حوزه فرهنگ و هنر یک فرصت است و من به شدت حامی تقویت آن‌ها هستم. همه باید مطابق قانون عمل کنند؛ گلایه رئیس سازمان صداوسیما هم ناشی از عدم اجرای قانون بود.

کدخبر: 866332 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟