خلاقیت، ابتکار و جامعیت در فعالیت های روابط عمومی ادارات جدی گرفته شود

به گزارش رکنا از قزوین ، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در جلسه شورای مرکزی روابط عمومی های استان قزوین که در استانداری برگزار شد اظهار داشت: رفع مشکلات روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی که در گذشته هم وجود داشته و همچنین توجه بیشتر مدیران به این جایگاه، نیازمند افزایش ظرفیت و توانمندی دست اندکاران و فعالان روابط عمومی در استان است و مدیران باید با توجه به عملکرد شما به این یقین برسند که می توانید گره‌های اداری را باز کنید.

وی افزود: در کنار این مشکلات، هرچقدر مسئول روابط عمومی از خلاقیت، ابتکار و جامعیت برخوردار باشد، می تواند تاثیرگذاری بیشتری هم در سطح اداره خود و هم در سطح استانی و ملی داشته باشد.

استاندار قزوین تصریح کرد: فعالیت روابط عمومی فقط در اطلاع رسانی محدود نمی شود و ارزیابی عملکرد، تبیین و بسیاری از موضوعات دیگر باید در دستور کار مدیران روابط عمومی استان قرار گیرد.

وی یادآورشد: فضای دولت باید توسط روابط عمومی مورد حمایت قرار گرفته و کار در رسانه‌های دولت و روابط عمومی به سمت حرفه ای شدن برود و عملکرد ها بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد. 

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به تجربه‌های موفق روابط عمومی های استان قزوین اظهار داشت: روابط عمومی های استان باید در شرایط فعلی از پراکنده کاری در هزینه ها و امور پرهیز کنند و با وحدت و تعامل بیشتر به سمت اجرای اقدامات مختلف بروند.

منبع: روابط عمومی استانداری

لیلا بیگدلی/قزوین 

کدخبر: 858824 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟