توهین‌کنندگان به نظام باید نشانه‌گذاری شوند

موسی غضنفرآبادی ، رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس می‌گوید: «حکمرانی نو» که آهنگ آن را آقای رئیسی زده، به منظور این است که ما بدون توجه به تهدیدهای غرب، بدون توجه به قطعنامه‌هایی که صادر می‌شود و بدون توجه به برجام ، مسیر اقتصادی و سیاسی خود را پیش بگیریم.

وی در ادامه اظهار کرد : بعضی از کسانی که در گذشته بودند، دنیا را فقط غرب می‌دیدند و حل مشکلات را فقط در آمریکا می‌دیدند و آمریکا را کدخدا می‌دانستند. امروز تغییر جدی ایجاد شده است؛ به این معنی که ما نه آمریکا و نه اروپا را قابل اعتماد نمی‌دانیم. در ثانی با نگاه به گذشته آمریکا و اروپا متوجه می‌شویم که یک گذشته بسیار مخوف، تاریک و وحشتناک و جلادانه‌ای بوده است.

غضنفرآبادی افزود : بهترین کاری که در حال حاضر در بحث‌های اقتصادی و سیاسی در اطراف ما وجود دارد، همکاری با کشور‌های همسایه و همکاری با کشور‌هایی است که احترام متقابل کشورمان را رعایت می‌کنند. به عبارتی این کشور‌ها بر اساس احترام متقابل، کار و فعالیت، موضع‌گیری و حمایت می‌کنند. با این کشور‌هایی که می‌شود کار کنیم که کشور‌های کمی هم نیستند، کار را شروع و فعالیت هم کرده‌ایم؛ البته در این حوزه فعالیت حتماً سنگ‌اندازی‌هایی وجود دارد و برخی دنبال این هستند که نگدارند این اتفاق بیفتد؛ مثل قرارد‌ادهایی که با روسیه و چین داریم.

منبع : تابناک

 

کدخبر: 842542 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟