وزیر کشور از منطقه ویژه اقتصادی زنجان بازدید کرد
حجم ویدیو: 9.96M | مدت زمان ویدیو: 00:00:25

به گزارش رکنا، دکتر احمد وحیدی که از صبح سه شنبه در سفری یک روزه برای ارزیابی میزان پیشرفت طرح‌های عمرانی زنجان عازم این استان شده است؛ به همراه استاندار از منطقه ویژه اقتصادی زنجان بازدید و در جریان مسائل و مشکلات این واحد بزرگ اقتصادی قرار گرفت.

استاندار زنجان با اشاره به مشکلات این طرح و حریم منطقه گفت: درباره بحث آمادگاه با ستاد کل نیروهای مسلح نامه نگاری شده است و اگر مسئله حریم منطقه حل شود؛ فعالیت‌ها را آغاز خواهیم کرد.

معاون عمرانی استاندار زنجان نیز در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی اظهار داشت: منطقه ویژه اقتصادی زنجان نزدیک فرودگاه است و ظرفیت خوبی دارد که بایدبرای تقویت زمینه های اشتغال استان به سرعت به مرحله بهره‌برداری برسد.

معاون عمرانی استاندار زنجان با اشاره به اینکه یکی از مسائل منطقه ویژه اقتصادی بحث ایجاد حریم با آمادگاه است، گفت: اگر یک هزار و ۵۰۰ متر حریم ایجاد شود و ساخت و ساز نشود، فعالیت‌ها به سرعت آغاز خواهد شد.

وزیر کشور: هیچ دستگاهی حق پوشاندن مسیل‌ها  را ندارد

دکتر احمد وحیدی که برای بازدید از طرح‌های عمرانی و اقتصادی به زنجان سفر کرده است، در  جریان بازدید از کوی زنگان و اقدامات انجام شده برای ایجاد فضای سبز، این مطلب را مطرح کرد.

وی افزود: دست زدن به مسیل‌ها غیر قانونی است و اگر خدا نکرده سیلی جاری شود، به شهرک‌ها وارد خواهد شد. اگر مسیل تبدیل به پارک شود عملا مسیل از بین خواهد رفت و این کار بسیار اشتباه است.

وزیر کشور همچنین به قیمت تمام شده مسکن ملی برای متقاضیان در این شهرک اشاره کرد و از مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان خواست تا حد ممکن نسبت به کاهش قیمت تمام شده برای مردم اقدام کنند.

دکتر وحیدی همچنین به موضوع سرانه فضای سبز طرح مسکن ملی کوی زنگان پرداخت و تاکید کرد: سرانه فضای سبز ۱۵ درصد است و این میزان فضای سبز باید در این شهرک هم رعایت شود.

کدخبر: 823124 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟