رئیس جمهور درگذشت مادر شهیدان چرکچی را تسلیت گفت

به گزارش رکنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت ، سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت ام‌الشهدا سیده فاطمه‌بیگم آقاحسینی مادر بزرگوار شهیدان صادق، مهدی، طیبه و منصوره چرکچی از شهدای بمباران موشکی ناجوانمردانه روز قدس سال ۱۳۶۱ همدان، تصریح کرد: این اسوه صبر و استقامت که رنج دوری فرزندان نورسته و جوان خود را با اخلاص و توکل به ائمه اطهار (ع) التیام داد و عظمت فرهنگ ایثار و شهادت را پاس داشت، بی‌شک رضایت خداوند را توشه پربار آخرت خود ساخته است.

متن پیام تسلیت رئیس جمهور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت ام‌الشهدا حاجیه خانم سیده فاطمه‌بیگم آقاحسینی مادر بزرگوار شهیدان صادق، مهدی، طیبه و منصوره چرکچی از شهدای بمباران موشکی ناجوانمردانه روز قدس سال ۱۳۶۱ همدان، موجب تألم خاطر شد.

این اسوه صبر و استقامت که رنج دوری فرزندان نورسته و جوان خود را با اخلاص و توکل به ائمه اطهار(ع) التیام داد و عظمت فرهنگ ایثار و شهادت را پاس داشت، بی‌شک رضایت خداوند را توشه پربار آخرت خود ساخته است.

اینجانب با عرض تسلیت به خانواده محترم آن مرحومه و مردم شهیدپرور استان همدان، از درگاه خداوند برای این مادر فداکار، رحمت الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان، صبر و سلامت مسألت دارم.

کدخبر: 817022 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟