وزارت دفاع مبتنی بر دکترین دفاعی بازدارندگی با راهبرد مقاومت فعال، نیروهای مسلح کشور را پشتیبانی می کند

به گزارش رکنا، محمدرضا آشتیانی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز (28 مرداد) تهران، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام حزن و شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران با وفایشان، گفت: از خداوند متعال می‌خواهم روح بلند و  ملکوتی امام راحل (ره) و همه شهیدان هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم را با سید و سالار شهیدان محشور نماید.

آشتیانی با اشاره به اینکه در آستانه 31 مرداد روز صنعت دفاعی و هفته دولت هستیم،گفت: یاد شهیدان والامقام رجایی و باهنر و همچنین شهید صیادشیرازی، حاج قاسم سلیمانی و شهید همدانی اسوه مقاومت و از خودگذشتگی و سه وزیر دفاع شهید، شهیدان چمران، نامجو و فکوری را گرامی می‌داریم.

وی در ادامه تصریح کرد: مولفه های دفاع و امنیت مردم پایه و خوداتکا در ساخت قدرت ملی از یکسو و ویژگی های خاص دینی و انقلابی و موقعیت ژئوپلیتیکی جمهوری اسلامی ایران، موقعیت خاص و ممتازی برای وزارت دفاع ایجاب میکند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ادامه گفت: وزارت دفاع مبتنی بر دکترین دفاعی بازدارندگی با راهبرد مقاومت فعال، نیروهای فعال دفاعی را پشتیبانی می کند. تاثیر و کیفیت این پشتیبانی عملا با موقعیت و توان نیروهای مسلح در سطح منطقه ارتباط مستقیم داشته و آثار و نتایج آن در میدان، کسب موفقیت های راهبردی برای جمهوری اسلامی ایران را رقم زده است.

منبع: فارس

کدخبر: 816349 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟