جبران گرانی‌ها برای بازنشستگان و کارمندان ضروری است

‌به گزارش رکنا، علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه ۲۳ مرداد) در صحن علنی مجلس طی تذکری شفاهی خطاب به رئیس سازمان تأمین اجتماعی و وزرای کار و اقتصاد گفت: بعد از مصوبه دولت در حوزه تأمین اجتماعی اختیار این موضوع به دو وزیر کار و اقتصاد و همچنین هیئت امنای تأمین اجتماعی داده شده است.

وی عنوان کرد: لازم است هر چه سریع‌تر در این باره تصمیم گیری شود تا جامعه دچار التهاب نشود.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جامعه مدنی بازنشستگان منتظر تصمیمات آنی وزارت کار هستند که دولت اختیار لازم را به آنها داده است. کارگران گناه دارند. افزایش حقوق بازنشستگان حوزه لشکری و کشوری حائز اهمیت بسیار است و دولت باید در این باره پیگیری و تصمیم گیری کند.

بابایی کارنامی تصریح کرد: آقای میرکاظمی باید نسبت به دولت گذشته درباره بازنشستگان لشکری و کشوری و سایر مزد بگیران دولت مهربان‌تر باشند.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی گفت: توقع مجلس یازدهم درباره این موضوع بسیار زیاد است، رویکرد ما عدالت اجتماعی در دراز مدت است و از رئیس مجلس و رئیس جمهور می‌خواهیم با استفاده از ابزارهای مدیریتی در شورای عالی اداری و حقوق و دستمزد فکری برای جبران گرانی‌های اخیر کنند تا با تصمیم گیری مجدد کارمندان از مزایا منتفع شوند.

منبع: مهر

کدخبر: 814394 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟