پروانه فعالیت انجمن اسلامی پزشکان ایران صادر شد / خانه احزاب ایران پاسخ کواکبیان را بدهد

به گزارش رکنا، محسن اسلامی، مدیرکل دفتر امور سیاسی و دبیر کمیسیون ماده ۱۰ احزاب امروز دوشنبه 10 مرداد گفت: کمیسیون امروز با همه اعضای دارای حق رای تشکیل شد و ۴ مصوبه به شرح ذیل به تصویب رسید:

1- مصوبه اول صدور پروانه فعالیت انجمن اسلامی پزشکان ایران است. گزارش برگزاری مجمع عمومی این حزب در جلسه کمیسیون مطرح و مورد بررسی قرار گرفت و با صدور پروانه فعالیت، با اصلاح اساسنامه و مرامنامه موافقت شد.  

2- مصوبه دوم تقاضای پروانه فعالیت حزب مجمع اصولگرایان قم است که پروانه فعالیت برای این حزب صادر شد و با فعالیت این حزب موافقت شد.  

3- مصوبه سوم به خانه احزاب مربوط است که با توجه به اینکه اظهارات مصطفی کواکبیان مغایر تصمیم خانه احزاب ایران در خصوص برگزاری مجمع عمومی خانه احزاب ایران بوده است، لذا خانه احزاب ایران باید موضع خود را در این باره رسما اعلام کند.

4- مصوبه چهارم به حزب مردمی اصلاحات ایران اسلامی مربوط است. تصمیم جلسه 27 خرداد 1401 شورای مرکزی حزب مردمی اصلاحات ایران اسلامی که مبتنی بر رای اکثریت کل اعضای شورای مرکزی منجر به عزل محمد زارع گشتی از دبیرکلی حزب و انتخاب اسلام دست‌گذار به عنوان دبیرکل جدید شده است، خالی از اشکال می‌ باشد.

رکنا: مصطفی کواکبیان دبیر کل حزب مردمسالاری پنجشنبه 6 مرداد در توییتی نوشته بود: " آیا جناب رئیسی خبر دارند قرار بود امروز ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ بر اساس دعوتنامه و اطلاعیه منتشره در روزنامه کثیر الانتشار هفتمین مجمع عمومی خانه احزاب ایران با حضور دبیران کل احزاب اصولگرا،مستقل و اصلاح طلب برگزار شود که متاسفانه وزارت کشور از برپایی این نشست در محل وزارتخانه جلوگیری کرد!!

توییت مصطفی کواکبیان

کدخبر: 810141 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟