دسته گل شرم آور برای مریم رجوی + عکس و فیلم
حجم ویدیو: 25.00M | مدت زمان ویدیو: 00:01:04

به گزارش رکنا سیاسی، پس از اظهارات مایک پمپئو وزیر خارجه سابق آمریکا، صفحه توئیتر منسوب به مریم رجوی سرکرده این گروهک نیز با انتشار تصاویری از این دیدار، ورود پمپئو به محل استقرار خود را خوش‌آمد گفته است.

2

این اظهارات در حالی مطرح شد که این برای نخستین‌بار نیست که آمریکایی‌ها و سایر حامیان منافقین از این گروهک تروریستی حمایت کرده و آن را اعلام کرده‌اند. معروف‌ترین حمایت آشکار آمریکایی‌ها به گردهمایی منافقین در سال ۲۰۱۹ و سخنرانی جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا در این مراسم باز می‌گردد. او در سخنرانی خود گفته بود که مردم ایران جشن چهل سالگی انقلاب خود را نخواهند دید و ما جشن کریسمس ۲۰۱۹ را در تهران می‌گیریم.

 رودی جولیانی وکیل ترامپ نیز دیگر چهره آمریکایی حاضر در میتینگ‌های منافقین بوده است.

این موضوع به جمهوری‌خواهان آمریکا اختصاص ندارد و دموکرات‌ها نیز سابقه حمایت از منافقین را در کارنامه خود دارند.

3

در اجلاس سال گذشته منافقین نیز ۳۰ سناتور آمریکایی از هر دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات شرکت کرده و برخی از نمایندگان کنگره از جمله «رابرت منندز»، «تد کروز»، «بن کاردین» و «کوین مک کارتی» نیز سخنرانی کردند.

«جان مک کین» سناتور سابق آمریکایی دیگر چهره‌ جنگ طلب و حامی منافقین بود که ۲۵ فروردین‌ماه سال 1396 یعنی دقیقا چند ماه پس از استقرار در آلبانی به دیدار آن ها رفته و با سرکرده این گروهک دیدار کرد. البته او در این دیدار، مردم ایران را نیز تهدید کرده بود.

4

گروهک تروریستی منافقین، چندین سال است که با حمایت‌های آمریکا در شهر تیرانا در آلبانی فعالیت کرده و به طور مداوم علیه ایران و مردم کشورمان توطئه‌های بسیاری را انجام می‌دهد. اما این جنایت‌ها و توطئه‌ها به تنهایی انجام نمی‌شود و به نظر می‌رسد که طراحی بسیاری از این طرح‌ها نیز در اتاق فکر‌های آمریکایی - صهیونیستی انجام می‌شود.

5

منافقین از ۳۰ خرداد ۶۰ با ورود به فاز مسلحانه علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی جنایت‌های بسیاری را انجام داده و طبق آمار اعلام شده، ۱۷ هزار نفر از شهروندان و اعضای ملت ایران را ترور کردند. اعضای این گروهک ضد انقلاب در سیل این ترور‌ها به مردم کوچه و بازار هم رحم نمی‌کردند و آن‌ها را هم به شهادت رساندند.

6

اتحادیه اروپا در سال ۲۰۰۹ و دولت آمریکا در سال ۲۰۱۲ این سازمان را از فهرست گروه‌های تروریستی خارج کردند. حرکتی کاملا به نفع منافقین که باعث شد دامنه تحرکاتشان گسترده‌تر شده و فعالیت‌های تروریستی خود را در وسعت بیشتری انجام بدهند.

مردم ایران که از همان ابتدای ورود منافقین به فاز مسلحانه و به شهادت رسیدن مردم بی گناه توسط این گروهک تروریست به ماهیت آن ها پی برده اند و هیچ گاه نیز با آن ها همراهی نکردند. در واقع می‌توان گفت که پس از ناتوانی منافقین در جلب حمایت‌های ملت ایران، آن ها وابستگی خود به غرب را بیشتر کرده و عملیات‌های آشوب‌زای خود را گسترش دادند.

7

حمایت‌های آمریکا و غرب از منافقین به قدری شدت گرفته بود که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز به آن واکنش نشان داد.

سردار سلیمانی درباره حمایت‌های آمریکا از مریم رجوی سرکرده گروهک تروریستی منافقین گفته بود: امروز شما این زباله های بیرون ریخته ملت ایران، منافقین و ضد انقلاب را جمع می‌کنید، به این ها دل بسته‌اید؟ این آمریکاست؟ یک دختر و زن ولگرد را تلویزیون به تلویزیون می‌چرخانید، آیا امیدتان به این است؟ این همه توان شماست؟ اشتباه بزرگی می‌کنید.

منافقان به خلق، سگ ولگرد دشمنان ایران

منافقین پس از خروج از ایران، به دنبال همکاری با صدام رفته و پس از چندین سال همکاری‌های اطلاعاتی با رژیم بعثی عراق، در سه عملیات نظامی با نام‌های آفتاب، چلچراغ و معروف‌ترین آن‌ها فروغ جاویدان به ایران حمله کردند. اما با پاسخ نیرو‌های مسلح مواجه شدند و شکست سختی را پذیرفتند.

8

پس از این عملیات نیز تا پایان حکومت صدام حسین بر عراق آن‌ها در این کشور حضور داشتند و حتی پس از زوال حکومت رئیس حزب بعث عراق، آمریکا آن‌ها را در این کشور اسکان داده بود. دولت جدید عراق نیز چندین بار به منافقین اخطار داده بود تا این کشور را ترک کنند. اما آن‌ها توجهی نکرده بودند. البته اشغال نظامی عراق توسط آمریکایی‌ها که خود حامیان اصلی منافقین بود نیز خود یک پشتوانه برای حضور این گروهک در عراق بود.

سه‌شنبه ۲۳ فروردین‌ماه سال ۱۳۹۰ بود که «علی الدباغ» سخنگوی دولت عراق در بیانیه‌ای ضمن اشاره به تروریستی بودن گروهک منافقین اعلام کرد: دولت عراق تصمیم قبلی خود برای بستن اردوگاه اشرف را اجرا خواهد کرد و ساکنان این اردوگاه تا پایان ماه دسامبر فرصت دارند که عراق را ترک کنند.

چند ماه بعد نیز، نوری المالکی نخست وزیر عراق نیز دوباره به منافقین اولتیماتوم داد که باید سریع‌تر این کشور را ترک کنند.

تابستان سال بعد یعنی در یکشنبه اول مردادماه سال ۱۳۹۱، عدنان السراج عضو ارشد ائتلاف دولت قانون (حزب حکام عراق) در مصاحبه با شبکه خبری العالم گفت: دولت عراق به گروهک منافقین اخطار داده است که باید خود را برای انتقال به اردوگاهی جدید در نزدیکی فرودگاه بغداد و از آنجا به خارج از کشور آماده کنند.

آوارگان سیاسی ـ اجتماعی در جست‌وجوی پدرخوانده

منافقین بالاخره پس از چند سال کشمکش در تابستان سال ۱۳۹۵ به آلبانی کشوری تقریبا کمتر شناخته شده در اروپای شرقی، کوچانده شدند. باید به این نکته اشاره کنیم که آمریکا تنها حامی منافقین نیست و اروپایی‌ها نیز حمایت‌های مهمی را از آن‌ها انجام داده‌اند.

سرکرده گروهک تروریستی منافقین اواخر شهریور ۹۵ و پس از تکمیل انتقال به آلبانی با صدور بیانیه‌ای از مقامات آمریکایی و اروپایی به ویژه «آنگلا مرکل» صدر اعظم آلمان به دلیل کمک به انتقال اعضای این گروهک از عراق به آلبانی تقدیر کرده بود.

9

آلمان تنها کشور اروپایی حامی منافقین نبود و فرانسه نیز جزو حلقه حامیان منافقان به خلق بودند. فرانسه از همان روز‌های جنگ تحمیلی مامن امنی برای منافقین بودند و آن‌ها تمام میتینگ‌ها و تظاهرات خود علیه نظام را در این کشور برگزار می‌کردند. منافقین در موعد مشخصی از سال با مجوز فرانسه در حومه پاریس با حضور چهره‌های جنگ‌طلب آمریکایی و اروپایی نظیر «جان بولتون»، «رودی جولیانی» و … همایشی برگزار می‌کنند.

10

نکته قابل توجه آن است که فرانسه به عنوان اولین کشور اعلام کرد حاضر است به اعضای منافقین اردوگاه اشرف پناهندگی سیاسی دهد. در واقع این اقدام سند دیگری دال بر حمایت‌های فرانسه از این رژیم است.

در این میان، رژیم صهیونیستی نیز زمینه سفر مریم رجوی سرکرده این گروهک به تل‌آویو فراهم کرد و مردادماه سال 1398 خبری به نقل از توئیتر پی‌یر کوشار یکی از دیپلمات‌های سفارت فرانسه در تل‌آویو در این باره منتشر شد. او با تأیید این خبر، جزئیاتی از آن را طی یک رشته‌توییت منتشر کرد.

11

«رودی جولیانی» شهردار سابق نیویورک و وکیل فعلی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا که در هفته جاری مهمان ویژه «مریم رجوی» در تیرانا پایتخت آلبانی بود، نقش اصلی را در هماهنگی و انجام این سفر داشته است.

کوشار همچنین فاش کرده است: «این سفر که با وساطت جولیانی و با هماهنگی «بواز رادکین» سفیر اسرائیل در آلبانی انجام شده است، ارتباط مستقیم با همکاری بین سازمان مجاهدین خلق و سازمان اطلاعاتی اسرائیل (موساد) دارد. به نظر من مریم رجوی، طبعاً با رئیس موساد و شخص نتانیاهو دیدار می‌کند.»

 این دیدار و خبر در حالی منتشر شد که چنگال رژیم صهیونیستی به خون بسیاری از مردم و دانشمندان و نخبگان ایرانی آلوده است و منافقین با کارنامه مشابه آن‌ها سعی در استفاده از توان صهیونیست‌ها دارند.

12

منافقین از جنایت‌های تابستان 60 تا پائیز 89؛ وقتی دانشمندان هسته‌ای ترور شدند

پائیز سال 1389 بود که خبری در رسانه ها منتشر شد؛ رسانه ها خبر از ترور دکتر مجید شهریاری یکی از دانشمندان ایرانی خبر دادند. این ترور به دست سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) انجام شد. شواهدو قرائن نشان از این داشت که دکتر شهریاری با طراحی موساد، همکاری اطلاعاتی و عملیاتی منافقین به شهادت رسیده است.

پس از این ترور، «فیل جرالدی» افسر سابق سازمان مرکزی اطلاعات (سیا) و بخش اطلاعات ارتش آمریکا طی یادداشتی در پایگاه خبری «آی‌آر‌آی سنتر» اذعان کرد در روز ۲۸ نوامبر سال ۲۰۱۰ (۸ آذر ۱۳۸۹) سازمان‌های جاسوسی و اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی با همکاری گروهک منافقین اقدام به ترور «مجید شهریاری» دانشمند هسته‌ای ایران کردند.

خبرگزاری آمریکایی NBC نیز فوریه ۲۰۱۲ به نقل از یکی از فرماندهان ارتش آمریکا، به دست داشتن سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی در ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان اذعان کرد و نوشت که «مأموران موساد، اعضای گروهک تروریستی منافقین را برای ترور افراد مشخصی آموزش می‌دهند و واشنگتن به طور کامل در جریان عملیات‌های محرمانه قرار دارد».

13

حمایت پمپئو از منافقین او را کثیف‌تر و نجس‌تر می‌کند

منصور حقیقت‌پور، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس درباره شکست‌های منافقین اظهار داشت: گروهک ورشکسته و نجس منافقین، یک گروهک رسوا و بی آبرو در همه دنیا و ایران است. سابقه جنایت‌های آن نیز با به شهادت رساندن 17 هزار انسان بی گناه در داخل ایران کاملا بر همه روشن و مبرهن است.

وی افزود: منافقین اگر توان داشتند تا در داخل کشور کاری انجام بدهند، رئیس مفقودشان مسعود رجوی با چادر زنانه به همراه بنی صدر از کشور فرار نمی‌کردند و این دریوزگی را در نوکری اسرائیل، صدام و آمریکا انجام نمی‌داد.

14

تیری که باید به پیشانی پمپئو بخورد از چله در رفته

حقیقت‌پور نماینده سابق مردم تصریح کرد: این یک گروه کاملا ورشکسته، بی‌اصالت و بی‌پایه مستمسک شخصی مانند مایک پمپئو قرار می‌گیرد که به جرم دخالت در به شهادت رساندن سردار سلیمانی تحت تعقیب انقلابیون قرار دارد. او و خانواده اش چندین بار اعلام کرده‌اند که احساس امنیت نمی‌کند. بله نباید هم احساس امنیت بکنید، چون شخص او در به شهادت سردار سلیمانی دخالت داشت و ما هم قول انتقام بزرگ داده ایم.

وی افزود: تیری که باید به پیشانی پمپئو بخورد از چله در رفته و کنترل آن دیگر در دست ما نیست و اینکه در کجا و چه تاریخی به پیشانی این انسان ورشکسته خبیث بخورد؛ الله اعلم. لذا به نظر می‌رسد جمع ورشکستگان رسوای بی‌عرضه و تروریست هیچ کاری به غیر از اینکه مقاومت مردم ایران و انگیزه آن‌ها در مقاومت را بالا ببرد، نمی‌توانند انجام بدهند.

حقیقت‌پور با اشاره به نمایش‌های سران آمریکا در حمایت از منافقین اظهار داشت: این افراد از این دست بازی‌ها و فیلم‌ها بسیار بازی کردند و چنین نمایش‌هایی را بار‌ها اجرا کرده اند. شاهد اقدامات منافقین در دریوزگی سیاسی در سطح بین‌المللی و سیاسی هستیم و این اقدام آقای پمپئو به جز اینکه او را کثیف‌تر و نجس‌تر بکند بهره و روش دیگری نخواهد داشت.

نماینده سابق مردم در مجلس در پایان تصریح کرد: آن‌ها باید مردان و زنان بی‌گناه فریب‌خورده را در مرکز فساد خود در تیرانا جمع کرده و با دادن چند شعار این طور فکر کنند که می‌توانند تهران را تسخیر کنند، با این خیال‌ها مانند مسعود رجوی به زودی مفقود الاثر خواهند شد.

حقیقت‌پور با اشاره به نمایش‌های سران آمریکا در حمایت از منافقین اظهار داشت: این افراد از این دست بازی‌ها و فیلم‌ها بسیار بازی کردند و چنین نمایش‌هایی را بار‌ها اجرا کرده اند. شاهد اقدامات منافقین در دریوزگی سیاسی در سطح بین‌المللی و سیاسی هستیم و این اقدام آقای پمپئو به جز اینکه او را کثیف‌تر و نجس‌تر بکند بهره و روش دیگری نخواهد داشت.

وی ادامه داد: آن‌ها باید مردان و زنان بی‌گناه فریب‌خورده را در مرکز فساد خود در تیرانا جمع کرده و با دادن چند شعار این طور فکر کنند که می‌توانند تهران را تسخیر کنند، با این خیال‌ها مانند مسعود رجوی به زودی مفقود الاثر خواهند شد.

منبع: فارس

کدخبر: 782349 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟