تامین دارو و بهبود معیشتی مردم دراولویت باشد/ مجلس صدای مردم را در طرح صیانت شنید

به گزارش رکنا سیاسی، کمال‌الدین پیرموذن با اشاره به ارجاع طرح صیانت از فضای مجازی به شورای‌عالی فضای مجازی، اظهار کرد: قاطبه مجلس ، صدای مردم را در خصوص طرح صیانت از فضای مجازی شنیده‌اند و به همین دلیل ترجیح دادند که آن را به شورای عالی فضای مجازی ارجاع دهند و حتی بیم دارند که جریانی خاص و محدود بخواهد آن طرح را به مجلس بازگرداند.

 وی افزود: به نمایندگان مجلس پیشنهاد می‌کنم فضای مجازی و صیانت از آن را رها کنند و بگذارند شورای عالی فضای مجازی که از همه ارکان حاکمیت نماینده‌ای در خود دارد، تصمیم‌گیری نهایی را انجام دهند و به دنبال تغییر در رویه قبلی نباشند. مجلس از رای مردم شکل گرفته است و باید زبان گویای همان مردم باشد و مطالبات آنان را پیگیری کند.

پیرموذن در ادامه اظهار کرد : امروز هم برخی نمایندگان همین مجلس وقتی به حوزه‌های انتخابیه می‌روند و با مردم صحبت می‌کنند، با نگرانی‌های آنان از محدودشدن فضای مجازی مواجه می‌شوند و در جریان هستم که این نمایندگان تاکید کرده‌اند که چنین تحرکاتی به نتیجه نمی‌رسد.

نماینده سابق مجلس با بیان اینکه متاسفانه برخی با افراطی‌گری در مجلس به دنبال اجرای طرح صیانت هستند، تصریح کرد: این عده با استفاده از اهرم‌های فشار به این موضوع در مجلس بهای بیشتری می‌دهند ولی در نهایت یقین دارم بیشتر نمایندگان که حتماً به دنبال رای‌آوری در دوره بعدی هستند، تلاش خواهند کرد مطالبات مردم پیگیری شود.

پیرموذن ادامه داد:‌ به نظرم هم قاطبه مجلس و هم رییس آن صدای مردم را در خصوص این طرح شنیده‌اند و به همین دلیل ترجیح دادند که آن را به شورای عالی فضای مجازی ارجاع دهند.

کدخبر: 773673 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟