تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب تنها گریه کن

یازدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت با رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب تنها گریه کن به قلم اکرم اسلامی همزمان با هفته‌ کتاب و کتابخوانی (۲۴ آبان تا اول آذر) در تالار وحدت همراه بود.

در این مراسم‌ جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، پیشکسوتان جهاد و مقاومت و فعالان حوزه‌ ادبیات و هنر دفاع مقدس حضور داشتند. همزمان با این مراسم، آیین ملی تجلیل از مادران شهدا و تقدیر از نویسندگان کتاب‌های مرتبط با دفاع مقدس در تمام مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد.

به گفته معاون هماهنگی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب، مؤسسه پژوهشی ـ فرهنگی انقلاب اسلامی، پیش از این در قالب ۱۰ مراسم تحت عنوان پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت از ۵۷ تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب‌های مرتبط با دفاع مقدس رونمایی و از نویسندگان و راویان این آثار تقدیر ویژه کرده است.

متن تقریظ رهبر انقلاب اسلامی بر این کتاب به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

با شوق و عطش، این کتاب شگفتی‌ساز را خواندم و چشم و دل را شستشو دادم. همه چیز در این کتاب، عالی است؛ روایت، عالی؛ راوی، عالی؛ نگارش، عالی؛ سلیقه‌ تدوین و گردآوری، عالی، و شهید و نگاه مرحمت سالار شهیدان به او و مادرش در نهایت علوّ و رفعت .. هیچ سرمایه‌ معنوی برای کشور و ملّت و انقلاب برتر از اینها نیست. سرمایه‌ باارزش دیگر، قدرت نگارش لطیف و گویایی است که این ماجرای عاشقانه‌ مادرانه به آن نیاز داشت.

۱۰ اسفند ۱۳۹۹

ــ از نویسنده جدّاً باید تشکّر شود

کدخبر: 742630 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟