رئیسی: دولت در بحث کرونا، نگاه ویژه ای به خوزستان دارد
حجم ویدیو: 5.52M | مدت زمان ویدیو: 00:00:45

رئیسی صبح امروز بازدیدی سرزده از خوزستان داشت. رئیسی ابتدا از وضعیت فاضلاب خوزستان بازدید کرد. سپس بیمارستان رازی اهواز میزبان رئیسی بود. برخی از اعضای کابینه رئیسی نیز در این سفر او را همراهی می کنند. وزیر بهداشت نیز همراه با رئیسی از وضعیت بیمارستان رازی اهواز بازدید کرد.

به گزارش رکنا، آیت الله سید ابراهیم رییسی روز جمعه در بازدید از بیمارستان رازی اهواز در جمع کادر درمان و مراجعان افزود: اولویت ما رسیدگی به بحث کرونا بوده و دولت در این راستا تمام کمک خود را به خوزستان انجام می‌دهد.

رییس جمهوری خطاب به مسوولان خوزستان گفت: در صورت نیاز به محل بستری بیشتر بیماران کرونایی، از ظرفیت پادگان‌های منطقه استفاده شود.

وی افزود: تمام هم و غم دولت رسیدگی به مشکلات ناشی از کرونا است و تلاش می کنیم تا وضعیت بهتر شود؛ البته جا دارد از فعالیت کادر درمان نهایت تشکر را داشته باشم.

دستور فوری رئیسی برای حل مشکلات بهداشتی درمانی خوزستان

سید ابراهیم رئیسی در این بازدید که از سوی وزیر کشور و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همراهی می شد، نسبت به رفع فوری کمبودهای درمانی و بیمارستانی اعم از افزایش تخت های بیمارستانی، تامین اکسیژن مورد نیاز مراکز درمانی و همچنین تامین نیازمندیهای بخش مراقبتهای ویژه دستوراتی به وزیر بهداشت صادر کرد.

رئیس جمهور همچنین در بیمارستان رازی اهواز به وزیر کشور دستور داد برای استفاده بیش از پیش از ظرفیت مراکز درمانی نیروهای مسلح برای بستری بیماران کرونایی، پیگیریهای لازم را بعمل آورد.

رئیسی در این بازدید از کادر بهداشت و درمان و همچنین طلاب مستقر در بیمارستان رازی اهواز که بصورت جهادی پای کار مبارزه با بیماری آمده بودند تقدیر و تشکر کرد.

رئیس جمهور همچنین با حضور در جمع خانواده های بیماران در محوطه بیمارستان و همچنین در دیدار با بیماران بستری در بخش های مختلف، پیگیر مشکلات آنان شده و دستورات ویژه ای را ابلاغ کرد.

رئیسی صبح امروز بلافاصله پس از ورود به اهواز با حضور در یکی از کارگاه های طرح جمع آوری فاضلاب شهر اهواز از بخش های مختلف این کارگاه و اقدامات در دست انجام برای حل مشکل فاضلاب شهر بازدید کرد و در گفت و گو با مسوولان و کارکنان این کارگاه در جریان اقدامات انجام شده قرار گرفت.

در این بازدید، گزارش کاملی از مراحل مختلف این پروژه اعم از ساخت تونل، ایستگاههای پمپاژ و ... به رئیس جمهور ارائه شد و با بررسی موانع پیش رو و الزامات تسریع در پیشرفت پروژه، مقرر گردید در جلسه شورای اداری استان در این خصوص تصمیم‌گیری شود.

گلایه های مردم از وضعیت بیمارستان های اهواز

در حاشیه این بازدید مردم نسبت به وضعیت بیمارستان های اهواز گلایه هایی را به رئیس جمهور مطرح کردند.

بیمارستان رازی اهواز از مراکز اصلی ارایه خدمات به بیماران کرونایی است.

رییس جمهوری صبح روز جمعه در نخستین سفر استانی کابینه سیزدهم، برای بررسی مشکلات خوزستان از طریق فرودگاه بین المللی شهید قاسم سیلمانی وارد اهواز شد. رییس جمهوری را در این سفر جمعی از اعضای کابینه از جمله وزرای نیرو، کشور، جهاد کشاورزی، بهداشت و درمان و رییس سازمان برنامه و بودجه همراهی می‌کنند.

کدخبر: 715355 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟