درام عاشقانه رویای کاغذی همه را شوکه می کند

به گزارش رکنا، درودیان درخصوص فیلم سینمایی «نقش نگار» به کارگردانی علی عطشانی که در سال ۱۳۹۴ منتشر شد ، در گفتگو با خبرنگار رکنا گفت: فیلم سینمایی «نقش‌نگار» به لحاظ مختلف برای من حائز اهمیت است ، یکی از این دلایل حضور استاد ناصر ملک مطیعی است که با این فیلم بعد از ۳۵ سال دوری از سینما ، به این حرفه بازگشت  و ما بابت این قضیه بسیار خوشحال هستیم و باید بگویم این افتحاری بود که نصیب من شد ، البته در زمان اکران فیلم با توجه به حضور استاد ملک مطیعی در فیلم نا ملایمتی های بسیار زیادی اتفاق افتاد و برای این موضوع نزدیک دو الی سه سال تلاش کردیم تا بتوانیم اجازه اکران فیلم را بگیریم.

وی افزود: یکی از لذت های کاری من  در آن ایام خوشحالی استاد از بازگشت به سینما و حس و حالی بود که داشت.وقتی جلوی دوربین قرار گرفت به همه نشان داد که این محبوبیت و تعریف هایی که شنیده ایم بی‌دلیل نبوده و همکاری با استاد برای ما مثل یک کلاس آموزشی بود که از آن بسیار یاد گرفتیم.

درودیان با اشاره به فیلم «یادم تو را فراموش» به کارگردانی علی عطشانی بیان کرد: فیلم «یادم تو را فراموش» بر اساس یک اتفاق واقعی بود و با توجه به داستان چالش برانگیزی که داشت در جشنواره فیلم فجر آن سال بسیار سروصدا کرد.  این فیلم تاکنون حدود ۲۰ تا ۳۰ جایزه بین المللی دریافت کرده و در حدود ۵۰ جشنواره بین المللی حضور پیدا کرده و در مجامع بین المللی هم به شدت مورد توجه قرار گرفته و حتی در چند کشور خارجی هم اکران شده است.

درودیان درخصوص فیلم سینمایی «لوتریا» و روایت این فیلم گفت:  داستان این فیلم کاملا بر اساس زندگی و شرایط حال حاضر کشور ما است ، با جرأت می توانم بگویم نزدیک به ۶۰ الی ۷۰ درصد جوان های ما به مهاجرت فکر میکنند و این فیلم بخش اصلی این موضوع را نشان میدهد ؛ سختی ها و خطرهایی که در این مسیر وجود دارد و البته در دل این فیلم ، داستان عاشقانه ای هم به تصویر کشیده می شود.

تهیه کننده «پارادایس» در پاسخ به اینکه بهترین فیلمی که داشته اید، چه بوده ، گفت: نمی توانم بهترین فیلم را نام ببرم زیرا هر کدام از این فیلم ها مانند بچه های ما است که برای آنها بسیار زحمت کشیدیم و نمی توان تفاوتی میان آنها قائل شد.

درودیان درخصوص دشواری حرفه تهیه کنندگی بیان کرد: حضور در سینمای ایران بسیار متفاوت از بقیه کشور ها است ، زیرا هنوز به یک صنعت تبدیل نشده و اتفاقات زیاد و غیر قابل برنامه ریزی در آن رخ میدهد و همواره در تمامی مراحل ساخت تا اکران دچار استرس و فشارهای بسیار زیادی هستیم . ما برای انتخاب یک فیلم برای ساخت خیلی از مسائل را در نظر میگیریم که شاید در سینمای بین الملل این موضوعات جدی نباشد که البته مهم ترین آن ها اخذ مجوز و پروانه نمایش است.

کدخبر: 887061 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهلا رنجبران
آیا این خبر مفید بود؟