آغاز تصویربرداری مستند سه‌گانه «عشق شبیه تو بود»

به گزارش رکنا به نقل از روابط‌عمومی پروژه، مستند سه‌گانه «عشق شبیه تو بود» درباره عاشقانه‌های ایران، ترانه‌ها و اجرای ترانه تهرون یعنی صدای تو... (اثر مازیار فلاحی ) است و بخشی از این مستند به «یاقوت» نماد زنانگی و عشق تهران؛ زن سرخپوش میدان فردوسی و همچنین زنان امروز ایران می‌پردازد.

۴۰ درصد این اثر مستند است و ۶۰ درصد آن با بازسازی در همان لوکیشن‌ها و با همان روایت مستند وقایع مدنظر تصویربرداری خواهد شد.

مستند سه گانه

این مستند با سرمایه‌گذاری شخصی و حمایت انجمن ملی سینما تولید می‌شود.

لیست عوامل این مستند به شرح زیر است:

نویسنده و کارگردان: مهتاب رضوی، تهیه کننده: فاطیما موسوی، مدیربرنامه ریزی و انتخاب بازیگر: حسین، خضوعی، مدیر فیلمبرداری،امیرحسین عنایتی، دستیار یک کارگردان: محسن دیگاری، هماهنگی پروژه: انسیه رستمی، طراح گریم: پویا عمرانی، اجرای گریم: نوشین خلجی، طراح لباس: سمیرا فلاح

در خلاصه داستان «عشق شبیه تو بود» آمده است: نفسهام به شمارش افتاده بود پله هارو تند تند بالا میرفتم تا به سالن اجرا برسم، نفس عمیقی کشیدم و آروم در سالن رو باز کردم، عجیب بود خالی خالی بود تا خود سن اجرا هیچ کس نبود و تاریک، خودمو به بک استیج رسوندم داشت تمرین میکرد بار اولی بود که آنقدر از نزدیک میدیدمش چقدر شبیه ترانه هاش بود انگار پاییز با کلی رنگ و بارون اومده بود نشسته بود پشت پیانو و داشت می‌نواخت… .

کدخبر: 878853 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟