آشتى‌کنان 5 روز بعد از بزن‌بزن با خواهران منصوریان!

به گزارش رکنا، جمعه شب گذشته بود که انتشار فیلمى از درگیرى عجیب یک مرد با ووشوکاران زن در حاشیه مسابقات قهرمانى کشور زنان به واسطه حضور خواهران منصوریان در این درگیرى حسابى در فضاى مجازى دست به دست شد. 

این فرد به نام احسان ده پهلوان از استان همدان که دو دخترش در مسابقات ووشوى قهرمانى کشور جوانان شرکت کرده بودند، بعد از اینکه متوجه باخت یکى از فرزندانش شد، در حالى که اعتقاد داشت ناداورى در کار بوده، به سالن گرم مسابقات که البته در یک چادر بنا شده بود، حمله ور شد.

در جریان این اتفاق، او ابتدا با سهیلا منصوریان و سپس با شهربانو منصوریان درگیر شد! حضور این دو قهرمان شناخته شده در متن درگیرى نگاه خیلى ها را به سوى ماجرا جلب کرد. با وجود اظهارنظر خواهران منصوریان، مردى که گفته مى شد بعد از درگیرى همراه دخترانش متوارى شده، سکوت کرده بود. 

حالا بعد از گذشت چند روز و در شرایطى که فدراسیون ووشو اعلام کرده بود از این فرد شکایت کرده و پیگیرى قضایى انجام خواهد داد، ویدیویى جالب روى صفحه اینستاگرامى شهربانو منصوریان منتشر شده است. 

در شرایطى که خبرى از سهیلا منصوریان به عنوان یکى از طرفین درگیرى در این ویدیو نیست، شهربانو منصوریان در کنار احسان ده پهلوان حضور دارد و مى گوید این پدر و سه فرزندش مثل او از خانواده ووشو هستند.

در این هنگام که شهربانو منصوریان با باز کردن جعبه شیرینى از آشتى کنان خود با این پدر و دخترانش خبر مى دهد، ده پهلوان هم به خاطر رفتار خود از مردم عذرخواهى مى کند.

حالا باید دید با انتشار این ویدیو پرونده این درگیرى جنجالى بعد از ٥ روز و به همین سادگى بسته مى شود یا ارگان هاى دیگرى پیگیر ماجرا خواهند بود.

کدخبر: 806060 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟