پشت‌پرده مهاجرت بحث برانگیز مجری مطرح صداوسیما

به گزارش برترین‌ها، مرتضی حسینی، برادر محمد حسینی در این مصاحبه درباره ی اظهاراتی که پیش تر منتسب به او منتشر شده بود، گفت:

*من هرگز نگفتم برادرم کثیف ترین آدم بوده. هیچ وقت به خودم اجازه ی جسارت به کسی را نمی دهم. من گفتم نمی دانم برادرم بهترین است یا بدترین، اما هر چه که هست می تواند یک لحظه از خوبی به بدترین و از بدی به بهترین تبدیل شود.

* تعداد کسانی که به او و خانواده اش به خاطر برادرش، محمد حسینی اهانت می کنند، بسیار کم است.

* (درباره ی مهاجرت برادرش و پیوستن او به شبکه های ماهواره ی فارسی زبان و انتقادات سیاسی اش): «به نظر من هر دانشمند، هنرمند یا تاجری این سرزمین را با همه ی سختی هایی که دارد ترک کند، کار اشتباهی کرده است. حتی اگر در فشار و اذیت شده باشد، باید مثل عادل فردوسی پور، مثل علی دایی بماند و وطن را بسازد. اگر فکر می کند حق با او است باید بماند و حرفش را بزند. می دانم سخت است، اما همه جا حتی در آمریکا هم سخت است. من نمی خواهم حرف سیاسی بزنم. ما اصلاً خانواده ی سیاسی ای نیستیم. من کلی می گویم. به نظر من هر کس وطنش را ترک کند، کار اشتباهی کرده است. باید ماند و وطن را ساخت و سختی کشید.»

* (در پاسخ به این سؤال که آیا خانواده ی محمد حسینی موافق یا مخالف مهاجرت او بودند): من نمی توانم درمورد خانواده ام نظر بدهم. این جسارت و بی ادبی است. من فقط می توانم نظر خودم را بگویم. من می گویم هجرت برای علم و پیشرفت عالی اما برای فرار کار نادرستی است. محمد قطعاً فرار کرد.

کدخبر: 791277 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟