نمایش آخـرین قـطره از نـیمه پـر لـیوان روایتی از چند دنیای عجیب و غریب / بازیگری متفاوت از سمن قناد و محمد معتضدی

به گزارش رکنا، کرونا که کم رنگتر شد، پس از دوسال و نیم قفل سالن های نمایش تئاتر باز شد و دوستداران تئاتر فرصت پیدا کردند تا دوباره تجربه شیرین نشستن روی صندلی سالن نمایش و خیره شدن به بازی بازیگران تئاتر را تجربه کنند. نمایش آخرین قطره از نیمه پرلیوان این روزها ساعت 20:30 در سالن استاد عزت الله انتظامی خانه هنرمندان روی صحنه اجرا می رود. نمایشی که 10 تا بهمن ماه 1400 به اجرای خود ادامه می دهد.

سمن قناد و محمد معتضدی، دوبازیگر نمایش آخرین قطره از نیمه پرلیوان هستند، دو بازیگر جوان اما پرسابقه. هر نقش این نمایش برای پیدا کردن آرامش به سرزمین هایی با آدم هایی عجیب و غریب سفر می کنند. سرزمین هایی که برگرفته از حال و روز دنیای امروز ماست. دیالوگ های نمایش با حسی بیان می شود که شما می توانید همانندسازی کنید. بازیگران با بازی خود شما را به خنده می اندازند و در جایی دیگر مخاطب اشک می ریزد. دکور ساده ، ایفای چند نقش و کارکتر توسط بازیگران نمایش را از یکنواختی و مونولوگ بودن خارج می کند.

تئاتر

نویسنده و کارگردان : آرش واحدی ، تهیه کننده : هدیه محقق ، مدیر تولید : آوا فیاض هستند و دوستداران تئاتر می توانند برای حمایت از تئاتر و تماشای یک اثر هنری خوب  بلیط را  از سایت تیوال تهیه کنند.

تئاتر

 

 

کدخبر: 764024 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟