تصمیم عجیب خانم بازیگر جوان در این روزهای سخت ! /  نازنین کیوانی کیست؟! + گفتگو

نازنین کیوانی یکی از بازیگران زن ایرانی است. نازنین کیوانی بازیگر زن ایرانی در چندسریال و فیلم سینمایی نقش آفرینی کرده است. نازنین کیوانی بازیگر زن ایرانی این روزها حال خوبی دارد. نازنین کیوانی بازیگر زن ایرانی جزء بازیگران کم حاشیه است. نازنین کیوانی بازیگر زن ایرانی گفت وگویی با رکنا داشته است که در ادامه آن را می خوانید.

به گزارش رکنا،  نازنین کیوانی بازیگر جوان و خوش آینده کشورمان این روزها در یک پروژه سریال تلویزیونی مشغول نقش آفرینی است.

بازیگر جوان که خیلی زود پله های ترقی را پشت سرگذاشت و به دور از هرحاشیه ای که دامن بازیگران و افراد مشهور را می گیرد به بازیگری اش  ادامه داد.نازنین کیوانی چند روز پیش با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام به اخبار و اتفاقات بد که در اطرافمان شاهد هستیم پرداخت و پیشنهاد داد برای اینکه حال آدم ها خوب باشد.

به همین بهانه نازنین کیوانی در گفت وگویی با خبرنگار رکنا  برایمان از دلیل حال خوب این روزهایش می گوید.

نازنین کیوانی می گوید: مدتی است که این جمله را در ذهنم مرور می کنم.سرگرم خودت ،عاشق احوال خودت باش.اما اینکه چرا این جمله را مخصوصا این روزها مدام در ذهنم تکرار می کنم مربوط می شود به خبرهای است که نه تنها خوب نیست بلکه حاکی از شرایط بد و پراز التهاب جهان است.

نازنین کیوانی

وی ادامه می دهد: چند وقتیست که اوضاع در هیچ کجای جهان خوب نیست مخصوصا با وجود این بیماری کرونا، مخصوصا کشورمان با همه مشکلاتی که با آن دست به گریبان هستیم. متاسفانه پست ها و استوری های ما بوی غم و مرگ و خون می دهد.

کیوانی افزود: این روزها همه دارن اخبار بد را دنبال می کنند. خیلی ها در فضای مجازی این خبرها را پس از خواندن منتشر می کنند  اما واقعا به این‌ فکر کرده  ایم  که یه آدم مریض چه از لحاظ روحی چه از لحاظ جسمی و شاید هم بیمار وخیم کرونایی برای گذراندن چند ساعت از وقتش که حالش کمی بهتر شود وارد فضای مجازی می شود.

نازنین کیوانی

بازیگر جوان ادامه داد: من و شما با انتشار این اخبار چقدر میتوانیم حال آن آدم را بدتر کنیم.شبکه های خبری به اندازه ی کافی کامل هستن و هر کسی بخواهد سر از چیزی دربیاورد و باخبر شود فقط کافیه به خبرگزاری ها و مطبوعات که اتفاقا خبرهایشان موثق است مراجعه کند تا اینکه بخواهد خبرها رااز شبکه اجتماعی دنبال کند.

همه این فکرها باعث شد به این نتیجه برسم خودم برای پیگیری اخبار وارد شبکه ها نشوم. نه خبری بخوانم و نه  خبر بدی را انتشار دادم و نه خبری رو دنبال کردم ...همه چیز واضحه و همه ی ما میدونیم‌که چه اتفاقاتی در حال وقوعه....... حال من بسیار خوب است

 نازنین کیوانی کیست؟

نازنین کیوانی متولد 2 شهریور 1367 در تهران، بازیگر ایرانی است. او مدرک کارشناسی گرافیک از دانشگاه هنر و معماری آزاد مشهد دارد. نازنین کیوانی فعالیت بازیگری خود را برای اولین بار در سال 1394 با سریال نمایش خانگی «احضار» به کارگردانی رامین عباسی زاده در نقش پروا، آغاز کرد. او سپس در سریال تلویزیونی «مینو» با نام قبلی «آشوب» در نقش ساره بازی کرد.

از دیگر فعالیت های نازنین کیوانی می توانیم به بازی او در در سریال چوب خط با نام کاراکتر باران نیز اشاره کرد. نازنین کیوانی در سینمایی گشت ارشاد ۳ نیز بازی کرده است. دختر بازیگر دو فیلم کوتاه  سجاد سلیمانی  و داریوش جعفری بوده است.

نازنین کیوانی در سریال سرجوخه احمد معظمی یکی از نقش های اصلی را به عهده دارد و و در  آهوی من مارال مهرداد غفار زاده که قرار است از شبکه نمایش خانگی پخش شود نیز در یکی از نقش های اصلی بازی کرده است.

کدخبر: 720160 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟