عکس مریم معصومی در باشگاه ورزشی

مریم معصومی بازیگر سینما و تلویزیون است. مریم معصومی فارغ التحصیل رشته علوم سیاسی و همچنین عکاسی است. مریم معصومی فعالیت گسترده ای درفضای مجازی داشته و مریم معصومی برخی از زندگی روزمره خود را در آن جا به اشتراک می گذارد. مریم معصومی با انتشار استوری از استارت خوردن پروژه ای جدید خبر داد. مریم معصومی عکسی با موهای پریشان منتشر کرد که توجه کاربران را به خودش جلب کرد.

 

مریم معصومی

فکر کنم.. اما خبرای خوبی توو راهه که نمیدونم راهنماییتون کنم تا به جواب برسید یا خودتون به وقتش میشنوید!!

بیوگرافی مریم معصومی

       نام: مریم

        نام خانوادگی: معصومی

        تاریخ تولد:24 اسفندماه 1365

        تحصیلات: لیسانس علوم سیاسی

        فعالیت : بازیگر

 مریم معصومی در اسفندماه سال 1365 متولد شد، او فارغ التحصیل رشته علوم سیاسی و همچنین عکاسی میباشد.

مریم معصومی

دو خواهر دارد که هر دو متاهل هستند. دوتا هم خواهرزاده دارد. دارای یک برادر متاهل و یک برادر مجرد است. با برادر بزرگتر مجرد خیلی صمیمی ست و مشوق اصلی او در کارهایش ایشان هستند. پدرش بازنشسته و مادرش خانه دار هستند. یک برادرش فارغالتحصیل برق، یک برادرش دیپلمه، یک خواهرش فارغ التحصیل حسابداری و خواهر دیگرش فارغ التحصیل دستیاری دندانپزشکی هستند.

مریم معصومی

مریم معصومی

او دوره بازیگری و کارگردانی را در کلاسهای استاد سمندریان گذرانده و با تله فیلم کادوی دربدر اولین تجربه بازیگریش را بدست آورد. مریم معصومی که در زمینه دیزاین هم فعالیت کرده و همچنین تدوین فیلم را هم تجربه کرده کار بعدیش در زمینه بازیگری فیلم سینمایی اخلاقتو خوب کن بود.

مریم معصومی

مریم معصومی و جواد رضویان در اخلاقتو خوب کن

اخلاقتو خوب کن عنوان فیلمی است در ژانر کمدی اجتماعی، به تهیه کنندگی سید امیر پروین حسینی و کارگردانی سید مسعود اطیابی. فیلمنامهٔ این فیلم را رضا مقصودی نوشته است. اخلاقتو خوب کن در سال 1391 اکران شد.

فرشته ای وظیفه دارد که آدم ها را به دنیایی دیگر بفرستد، اما در یک مورد دچار اشتباه می شود و دو نفر که به آن دنیا فرستاده، برگشت می خورند. در حالی که این دو برای انجام مأموریتی به این دنیا بازگشته اند.

و بالاخره کاری که با آن درخشید و شناخته شد سریال طنز سه دنگ سه دنگ بود. سه دونگ، سه دونگ به کارگردانی شاهد احمدلو است که در رمضان 1391 از شبکه تهران پخش شد. این مجموعه محصول 1391-1389 است.

مریم معصومی
سه دونگ سه دونگ

نصرت عشقی سال هاست در یکی از محلات قدیمی تهران، نانوایی سنگگ دارد اما تنها سه دانگ از مغازه به نام اوست و سه دانگ دیگر، متعلق به شریک و دوست قدیمی اش است که 11 سال قبل از ایران مهاجرت کرده و اکنون در ایتالیا زندگی می کند. پرویز پس از سال ها به ایران می آید تا سه دانگ سهم خود را بفروشد.

مریم معصومی در سریال همه چیز آنجاست در نقش سمانه ایفای نقش میکند این سریال به تهیه کنندگی داوود هاشمی و نویسندگی فیروزه قشقایی و به کارگردانی شهرام شاه حسینی هم اکنون در حال پخش از شبکه سوم سیما میباشد.

 این سریال از نظر تعداد بازیگر یکی از سریال های پر بازیگر به شمار می آید که در آن 25 بازیگر اصلی و 61 بازیگر مهمان به ایفای نقش می پردازند.

از کودکی مریم معصومی بیشتر بدانید

 مریم معصومی دو خواهر و دو برادر دارد و خودش آخرین فرزند خانواده شان است،زمان کودکی شیطنت خاص و شخصیت جالبی داشته ،چرا که کوچکترین عضو خانواده بود بنابراین شرایط به گونه ای بوده است که از چهره معصوم او یک شخصیت بازیگوش و شیطون که کنجکاوی های خطرناک را به دنبال داشته ساخته بود.

در آن زمان او علاقه خاصی به خوانندگی داشت و همیشه با تیپ و قیافه های مختلف و با پوشیدن لباس های جورواجور یا بستن پارچه و چادر به دور سر و تنش ساعت ها جلوی آینه برنامه های مختلف اجرا می کرد و بیشتر اوقات همین بازی های انفرادی اسباب سرگرمی اش بود.

احساس تنهایی مریم معصومی در کودکی

این احساس تنهایی مریم معصومی حتی با وارد شدن به مدرسه هم باز به قوت خود باقی بود چراکه با وجود اینکه برعکس خانه اطرافش شلوغ بود اما ارتباط زیادی با دوستان و هم سن و سال هایش نداشت تا جایی که حتی در جشن تولد دوستانش هم شرکت نمیکرد.

علاقه مریم معصومی به خوانندگی

شیطنت هایش به قدری بود که حتی چندین بار منجر به صدمه دیدن او شده بود از جمله شیطنت های کودکی اش به این ماجرا می توان اشاره کرد:زمانی که یک بار برای خودش و در عالم کودکی اش خوانندگی می کرده،بر روی چهار پایه می ایستد و شیشه عطر را به عنوان میکروفون گرفته که یکهو چهار پایه میشکند و و در نهایت به شکستن دستش منجر می شود و چند روزی در بیمارستان بستری می شود.

ماجرای دیگری از شیطنت های معصومی این مورد هم یادآوری کنیم که بخاطر لجبازی و تک روی که صرفا با دوستان خود بازی نکند و مثل همیشه تنها باشد دوستانش به علت لج کردن با او با دوچرخه جلوی سر راه او می پیچند و این اتفاق باعث می شود نزدیک 7 بخیه به پایش بخورد.

او همیشه دوست داشت اسباب بازی هایش را با همبازی هایش تقسیم کند اما از آنجایی که با هیچکدام از هم سن و سالانش ارتباطی نداشت برای همین هیچوقت این موضوع برایش پیش نیامده بود و تجربه اش را نداشته است.

مریم معصومی (6)

علاقه مریم معصومی به تئاتر

مریم معصومی همیشه علاقه به این داشت که وارد تئاتر شده و بازی در عرصه تئاتر را تجربه کند اما هیچوقت کیس و موردی که راضی کننده باشد برایش پیش نیامده بود تا اینکه بعد از مدت ها متن چلچلا به او پیشنهاد می شود و از آنجایی که متن پر محتوا و پر وزنی بوده با یک بار خواندن منقلب می شود اما برخلاف میل باطنی اش و ترس از اینکه بخاطر بی تجربگی و تازه کار بودن شاید نتواند روی صحنه برود از تصمیم خود منصرف می شود چرا که این کار دیالوگ های خیلی بلند در حد 15 خط داشته که او را شوکه کرده بود ولی پس از اینکه انصراف خود را اعلام می کند دلگرمی های کارگردان باعث می شود دوباره راغب به همکاری شود و در نهایت کاری از آب در آمده بود که همه بینندگان راضی بودند.سخت بودن چلچلا زمانی برای معصومی خیلی بیشتر حس شد که علاوه بر مونولوگ های بلند فیزیکال بودن کار هم به آن افزوده شد که نهایتا کسانی که کار تئاتر وی را دیدند معتقد به این بودند که ما یک مریم معصومی دیگر و متفاوتی را در این نمایش مشاهده کردیم.

    فیلم شناسی مریم معصومی

سینما

        ترانه (فیلم 1396)

        عروسک خانه

        پیله و بی خوابی اسبها

        دوستان یک رنگ

        پس کوچه های شمرون (1391)

        خالتور (1396)

تلویزیون

    فاصله ها   

  خاموشی رویا    

    قصه سیمین    

سه دونگ، سه دونگ    

  پیدا و پنهان    

سی و نه هفته   

همه چیز آنجاست    

ماجراهای پریشان   

    دورهمی    

     نفس شیرین   

 مرز خوشبختی    

    حسین سهیلی زاده

کدخبر: 702757 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟