بازداشت 2 جوان دیگر از عاملان درگیری مرگبار ابوشانک آبادان / 3 نفر از یک طایفه کشته شدند

به گزارش رکنا؛ یک منبع آگاه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار حوزه انتظامی رکنا در خوزستان اظهار داشت: به دنبال وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی روز 31 خرداد امسال در روستای ابوشانک آبادان که منجر به قتل 3 مرد و زخمی شدن یکنفر دیگر شده بود در همان لحظه پلیس آبادان موفق به دستگیری 17نفر از عاملین این نزاع خونین شدند.

با بررسی های صورت گرفته  و اعترافات متهمان دستگیر شده، مشخص شد درگیری صورت گرفته بر اثر اختلافات قبلی بوده است.

پس ازکشته و زخمی شدن ۴نفر،از یک طایفه پس از این درگیری، طایفه قاتل روستایشان را به طور کامل ترک کردند.

که با وساطت ریش سفیدان مسئولین اعضای طایفه قاتل به محل بازگشتند اما برخی از افراد طایفه که در این نزاع به قتل رسیده بودند، در چندین نوبت اقدام به تیراندازی به سمت منازل ومغازهای طایفه قاتلین کردند و همچنین در اقدامی دیگر برخی از اعضای طایفه مقتولین شرکت بسته بندی خرما ونخلهای طایفه مقابل را به آتش کشیدند.

کشته شده

 در همین راستا مأمورین پلیس اطلاعات و امنیت عمومی آبادان باکارهای شبانه روزی پلیسی واشراف اطلاعاتی دونفر از عاملین این درگیری را شناسایی ودر اقدامی غافلگیرانه متهمین را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

متهمین در بازجویهای فنی به شرکت در نزاع و درگیری منجر به قتل و همچنین به یک فقره تیراندازی منجر به جرح  وسه فقره تیراندازی به منازل و مغازه در سطح شهرستان معترف شدند وپس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی گردیدند.

علی رنجکش

کدخبر: 816064 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟